Moooolllyyy

Alla inlägg under juni 2011

Av Molly Johansson - 30 juni 2011 12:32

Idag har jag åkt på Ebbas och Idas åkring.

Det är inte den på bilden men den ser ut så.

Jag och Ebba åkte tillsammans och Ida och Tova åkte tillsammans.

Vi kanske ska åka ensamma sen.

Snart ska vi fika på vår Vinbärspaj vi gjorde förrut

Nu ska jag kolla på andra bloggar

Heejdåå


Av Molly Johansson - 17 juni 2011 17:31

Som jag har längtat efter SOMMARLOV   och äntligen är de det. Efter skolavslutningen va mina kusiner hos oss. Vi åt Smörgåstårta och Jordgubbstårta."(Mums)!" Nu ska jag snart åka till några kompisar.


SES

Av Molly Johansson - 15 juni 2011 19:45

Mitt internet har inte fungerat på ett tagMen jag berätta vad som har hänt. (Vi börjar från fredag) Ja jag och min familj och titta på finalen av Talang 2011! Simon vann (Han som löste kuben)Sen på lördagen spela jag Juni-cupen de laget jag var med i kom trea. När vi spela mot Hällekis ramla jag med huvudet först i en vattenpöl. Det var rätt så roligt i allafall. Vu vann med 7-0. Sen på måndagen gjorde jag inget särskillt. Sen på tisdagen åkte min klass till Ekehagensforntidsby. Vi fick titta på lite oklika hus och så fick vi laga mat som på Stenåldern, pilar, påse av skinn sen tog jag fästtingspruta och sen spelade jag fotbollsmatch mot Kollandsö " Det gick rätt så bra" Sen idag har jag säljit tandborstar det har gått jättbra. Ska titta på klockan åtta hos stjärnorna nu. Längtar nu bara tills på fredag då är den SKOLAVSLUTNING

Jippe!

Av Molly Johansson - 7 juni 2011 20:58

Idag har jag spelat fotbollsmatch mot Skara. Vi vann med 4-2. Ja jag stog i mål. Men det översaka mig att jag ville stå i mål. Jag släppte bara in ett mål. Men bollen var precis brevid ribban. Jag kan inte nå så långt. Men nu sitter jag i soffan och tittar på fotbollsmatch på TV. Svergie möter Findland. Sverige leder med 4-0. Heja på!!

Av Molly Johansson - 6 juni 2011 17:29

Jag skrev ju i förra inlägget att jag skulle skriva hur matchen gick. Matchen gick sådär. Jag slapp att stå i mål. Men då måste jag väll stå i morgon när jag ska spela match mot Skara.

Av Molly Johansson - 5 juni 2011 15:24

Är jättepirrig för jag ska spela en fotbollsmatch mot Råda och kanske får stå i mål en halvlek.

( Skriver mer om det sedan)

Av Molly Johansson - 4 juni 2011 18:11

Nu är jag med min kompis Tella. Vi har springit i vattenspridaren, skejtat( Det gick inte så bra. Jag rammla två gånger på armbågarna men för Tella gick det bra)Nu tittar vi på disney channel.


Av Molly Johansson - 3 juni 2011 19:53

Idag när jag va med min bästis sprang vi i vattenspridaren. Då sa mamma: Titta en ödla! Då sprang jag och min bästis dit och tittade på den lilla söta ödlan. Vi gjorde ett hus till den. Vi döpte den till (Ylva Roxey Lagersson). Efter vi åt kvällsmat så släppte jag ut vår lilla Ylva Roxey Lagersson så den får leva ett fritt liv i naturen.

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards