Moooolllyyy

Alla inlägg under juli 2012

Av Molly Johansson - 31 juli 2012 22:21

Godnatt!
Nu ska jag gå och sova.
Ska greja med mobilen lite först.
Hejdå!

Av Molly Johansson - 31 juli 2012 21:09

HAHA! Det är väldigt gött med en bautakorv xD

  

Båt påväg till Venedig

 

Vi åker gondol i Venedig. Läskigt! Men kul!

Härligt att ligga i vågorna! 

 

Vill ni se mera bilder?

Kolla då i morgon!

Då kommer mer bilder och så.

Hejdå!!

Av Molly Johansson - 31 juli 2012 21:02

Heej!

Nu så sitter jag och pappa och ska ladda över bilder från Italien.

Så dom kommer antagligen upp i morgon!

Men Allsång På Skansen slutade ganska nyss.

Jag har redan slått mitt besökarrekord.

För väldigt länge sen så men.

Men i morgon ska ni få veta vad de var.

För det kan ju stiga.

Men jaa

Hejdå!!

Av Molly Johansson - 31 juli 2012 20:04

Hej!
Nu ser jag på Allsång På Skansen.

Vet inte riktigt vad jag ska blogga om.

Ville bara göra ett inlägg!

Hejdå!

Av Molly Johansson - 31 juli 2012 19:20

Hej!
Nu har jag ätit färdigt.

Det var göööttt:-)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra och så.

Men vi får la se.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 31 juli 2012 18:49

Hej!
Jag vet att jag sa att haulvideon kanske kommer idag.

Men nej...

Hoppas att det går bra.

Men jag hoppas att den kommer imorgon!

---------------------------------------------------------------------------------

Nu känner jag att det börjar lukta tacos, och nu ska vi äta!

Men jaja

Hejdå!

Av Molly Johansson - 31 juli 2012 18:27

Hej!
Nu ser jag på TV fortfarande.

Vi ska äta tacos till kvällsmat!

Gött!

Det har jag saknat.

Asså, vi kunde inte göra det.

Ja

Men nu ser jag ju på TV.

Magi På Waverley Place.

Bilder på mig:

   

Gamla bilder som jag gillar

   

         

Japp

Hejdå!!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards