Moooolllyyy

Alla inlägg under april 2012

Av Molly Johansson - 30 april 2012 20:23

Hej!
Idag har jag varit med Tella.

VI har varit uppe vid sommarkiosken. (KÖPTE EN LITEN SLUCH)

Sen så har vi hoppat studsmatta som mamma och pappa satte upp i går.

Sen har vi varit med Alvin! <3

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Sen har vi inte gjort så mkt mer.

Nu kom jag nyss in från lite fotbollsspelning med Tova och pappa.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 30 april 2012 12:52

Hej!

Här kommer dagen outfit:

 

Tröja-GinaTricot

leggings-H & M

Shorts-KappAhl(Köpte idag)

Hejdå! 

Av Molly Johansson - 29 april 2012 18:23

Hej!
Idag har jag ju spelar fotboll.

Det var supervarmt!!

Sen är jag ju försyld också så det var extra svårt.

EN bild på mig just nu.

Har duschat nyss så det är därför håret är blött.

    Haha!
CRAZY BILD!!!

Nej men asså jag köte lite godis på sommarkiosken med mina kompisar.

Hihi

Jag köpte en sluch också!!

Ikväll blir det mm(mästarnas mästare)

Jaja

Hejdå! 

Av Molly Johansson - 29 april 2012 07:59

Heej!
går hade jag jättesvårt att somna.

ÅÅÅÅ!

Det är så jobbigt!

Men i alla fall.

Vaknade tidigt idag med.

Men idag ska jag spela fotbollsmatch på konstgräs.

hihi

Asså, vi ska spela för första gången på säsongen på gräs.

Vi har inte övat ute!

Men jag spelar ju lite med klassen.

Men då spelar jag inte med fotbollsskor men aja.

Skriver kanske resultat på matchen.


Hejdå!

Av Molly Johansson - 28 april 2012 13:50

Hej!

Idag har jag varit hos Emilia.

Vi va inte så länge men men....

Vi har åkt till sommarkiosken.

Där köpte jag en sluch.

Sen en blueberrypolkagris.

Nu så ska jag snart äta.

Sen så  ska jag åka på släktkalas

Hejdå!

Av Molly Johansson - 28 april 2012 07:38

Hej!

Nu lyssnar jag på musik.

Jag lyssnar på Who Says på Spanska!

Haha!
Har ni hört den på spanska någon gång?!

Haha!

Jag är ju asasmart!

Vaknar 11 min över 7.

PÅ EN HELG!!!????

Jaja....

I eftermiddag ska jag på släktkalas för mina två kusiner Elin och Ebba.

Bloggar mer senare.

Hejdåå!

Av Molly Johansson - 27 april 2012 15:02

Heej!

I morsers när jag skulle åka till skolan så var det strålande sol och varmt.

Sen när jag kom hem så åkte jag och spelade fotboll med klassen.

När jag åkte hem så började det spöregna!!!

Sen så spöregnade det ännu mer!

Nu sitter jag i pyjamasen och ser på TV.

Asså, regnet skiftar asamkt!!!

Först så duggregnar det, sen så ösregnar det och sen ösregnar det ännu mer!

Och så håller det på!

Men idag är det ju ÄNTLIGEN FREDAG!!!!

Sen så är vi lediga(lördag söndag måndag tisdag.)

JIPPIE!!

Här kommer två nya bilder som jag tog nyss:

 

Aja!

Hejdå! 

Av Molly Johansson - 27 april 2012 13:22

Sötis tova

Hejdå!


Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards