Moooolllyyy

Alla inlägg under november 2011

Av Molly Johansson - 30 november 2011 17:00

Hej!

Idag har jag haft en vanlig skoldag!

Här var vår dag:

matte

rast

vikingar

mat

teater (NI VET "ÅRSEXAMEN PÅ RUSKBYSKOLA")(SPELAR JU "STINA").

Slut för idag!

Jag var inte med på första passet "Matte" för jag drog ut en tand.

Så jag har varit ganska slö!

Nu är jag rätt så trött.

Nu tittar jag på TV.

Det är "Lycka till Charlie".

 

Men nu börjar något tråkit! :(

I morgon är det äntligen DECEMBER!

Jag längtar riktigt mycket dit.

Jag längtar dit för att:
Jag fyller 10 år och att min familj, Ida och Ebbas familj, Anton Elin och Alfons och mormor och morfar ska åka till Vemdalen.

Vi var där 2009 också.

Vi ska på i samma hus.

Och exakt samma rum!

Men nu är det något annat igen.

Fast det är bra!

Det är Shake It Up!

Kanske inte verkar så men jag är riktigt TRÖTT!

Hejdå!


Av Molly Johansson - 29 november 2011 19:27

Hej!

Nu har jag inte bloggat på 2 dagar.

Idag hade jag en prestation!

Det var kul!

Sen har jag hängt med min kompis Clara K.

Vi har övat på en teater som heter "Årsexamen på Ruskaby skola".

Jag spelar en tjej som heter Stina!

Hon har en karraktär som hon är (DUM OCH TRÖG). :)

Clara spelar min mamma som kallas för Torparmora.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 27 november 2011 19:04

Hej!

Har inte hjälpt mamma eller pappa alls idag.

Jag har typ bara tittat på TV eller så var jag med datorn.

Ska titta på Allt för Sverige sen.

(Om jag får)

Allt för Sverige handlar om några som kommer från USA någonstans där iaf vill veta mer om sitt släktträd.

Dom gör massor med tävlingar.

Som i nästan alla pogram så åker en ut i varje pogram!

Den som vinner får kanske träffa någon i sitt släktträd!?

Vad vet jag!?

Hejdå!

Av Molly Johansson - 27 november 2011 10:17

Hej!

Idag är det en sån där rengning och grå dag,

Var ju på IKEA i går så vi packar in lite...

Vaknade 06:15 idag.

Så jag är rätt så trött!

När klockan var 07:30 började jag städa ut mina lådor.

För vi ska göra om mitt rum!

Vet inte vad jag ska göra i dag!?

Blir säkert att hjälpa pappa och mamma med det dom gör?

 

Hejdå!


Av Molly Johansson - 25 november 2011 15:18

Hej!

Idag är det ÄNTLIGEN fredag!

Tittar på TV nu.

Idag ska jag på handbollsträning...

I morgon ska jag åka till IKEA!

Har inget mer att säga.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 24 november 2011 19:50

Hej!Helt otroligt!För ett år sen var det en meter snö ungefär. Men nu finns det ju inte ens en snlflinga i närheten!Hoppas att det kommer i alla fall. Hejdå!

Av Molly Johansson - 24 november 2011 18:10

Hej!

Nyss har jag hämtat blommorna från "Tulpan Kungen".

Dom var hos min kompis Mathilda.

Nu tittar jag på "Lycka till Charlie".

 

Idag i skolan har jag haft:

SVENSKA
FRUKT

RAST

ENGELSKA

MUSIK

EXTRA RAST

MAT

RAST

MATTE

På ratserna brukar nästan alla i min klass leka dunken

Såklart var jag med =)

Hejdå!

Av Molly Johansson - 23 november 2011 19:46

Hej!

Som ni ser på rubriken så blir det ett kort inlägg!

Men i alla fall!

Nu tittar jag på HALV ÅTTA HOS MIG!

Som jag sa kort inlägg...

     

Hejdå!!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards