Moooolllyyy

Alla inlägg under juni 2013

Av Molly Johansson - 30 juni 2013 17:32

Av Molly Johansson - 30 juni 2013 15:41

Av Molly Johansson - 30 juni 2013 15:29

Hej!
Idag hittills så åkte jag, pappa och Tova till farfar. Vi skulle hämta grejer och så. Efter det så spelade jag, pappa, Tova lite fotbollsmatch i trädgården. Sen åt vi mat och sen spelade jag och pappa lite mer fotbollsmatch. Kul kul.
Kraam!

Av Molly Johansson - 29 juni 2013 20:50

Hej!
Idag har ju jag varit med Clara. Vi har gjort massor roliga saker. Tella kom senare sen också. Kul! Men nu väntar jag på att Clara ska komma för jag, Tella och Clara ska ner till stan och kolla på Anton Ewald. Är inte världens största fan av han, men det är väll lite kul att åka ner ändå.
Nyss var hela familjen ute på gräsmattan och spelade fotboll var grymt kul!!

Av Molly Johansson - 29 juni 2013 11:42

Hej!

Idag vaknade jag vid 10. Då gick jag upp och gjorde min frukost. Blåbär, banan smothie. Duschade sen också. Men nu sitter jag med datorn i knäet och väntar på Clara. Vi vet inte vad vi ska göra. Vi får hitta på något. Kort inlägg.....

Kraam!

 

Av Molly Johansson - 28 juni 2013 22:29

Hej!!
Idag eller nu på kvällen så var jag ju på kalas hos Anna. Det var jättekul! Vi körde kubb och någon tipspromenad. Men det var väldigt kul. Efter det så ringde vi ( jag, Anna, Tella, Clara K, Mathilda och Cecilia) på min granne Hampus. Vi frågade om han ville köra burken. Och det ville han så vi körde det hos mig. Sen efter någon timme typ så skulle Hampus hem. Och hans lillasyster Thea. Då innan det så hade Mathilda gått hem också. Sen gick Cecilia hem och då hoppade jag, Tova, Tina(Annas syster), Anna, Tella, Clara studsmatta och körde mumien. Sen gick resten hem och då gjorde jag i ordning mig och nu ligger jag i sängen och grejar med mobilen. Men hoppas att ni har haft en lika rolig kväll som jag hade för det var verkligen super duper kuul!
Kraam!

[Bild]

Av Molly Johansson - 28 juni 2013 17:37

~Linne-Gina Tricot, shorts-Cubus~

Av Molly Johansson - 28 juni 2013 16:14

Hej!
Nu kollar jag på Tv. Samtidigt har jag målat olika Super Mario grejer.

Men när klockan är 18 sen så ska jag gå i väg till Anna. Hon ska ha kalas!
Kraam!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards