Moooolllyyy

Alla inlägg under september 2012

Av Molly Johansson - 30 september 2012 21:12

Godnatt!

Nu så ligger jag i sängen och ska sova.
Denna kväll har jag kollat på X-Factor och så.
Tog nu ett glas vatten.
Hörs i morgon sötisar!
(dålig bild)

Av Molly Johansson - 30 september 2012 20:45

...

Av Molly Johansson - 30 september 2012 17:30

Hej!
(VET INTE VAD RUBRIKEN SKULLE VARA)

Men nu sitter jag i soffan och ser på TV.

Kom ganska nyss hem från handbollen.

Så jag gick in i duschen och duscha.

Men nu vet jag inte vad jag ska blogga om.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 30 september 2012 14:26

Stadium 399 kr tror jag...

Av Molly Johansson - 30 september 2012 14:21

Av Molly Johansson - 30 september 2012 08:26

Ja.

Vi gick typ upp halv sex på morgonen, för vi hade samling halv sju och vi skulle spela våran första match kl. åtta.

Det förlorade vi med 6-0 tror jag.

Sen andra matchen vann vi med 4-0 tror jag.

Då gjorde jag ett halvt mål kan man säga.

Jag sköt på en i de andra laget som gjorde så den kom in i mål.

Sen tredje matchen vann vi också.

Med 2-0 tror jag.

Fjärde matchen så förlorade vi med 4-1 tror jag....

Jag gjorde målet.

Då kom vi vidare till B-slutspel.

Det fanns A-slutspel också, men där var dom allra bästa.

Men vi spelade 2-0 mot ett lag så dom åkte ut.

Det var liksom vinna eller försvinna i B-Slutspelen.

Sen mot ett annat lag blev det först lika och då blev det straffar.

AAA!

Alla var jättenervösa.

Jag var en utav dom som skulle lägga en straff.

Jag missa:( 

Men vi satte två st straffar.

Så vi gick vidare till final!

Då mötte vi vårt egna lag som också var vidare.

Vi hade två lag.

Först blev det inga mål.

Sen blev det förlängning i finalen i fem minuter.

Inga mål då heller.

Då blev det straffar igen.

Då fick jag lägga straffen igen.

Och då gjorde jag mål!

Tror att vi satte 3 st straffar och dom en straff.

Men vi vann B-Finalen.

Då fick vi en pokal.

Dom andra fick också en pokal men en mindre.

Men de andra laget var jättebra!!

Det var ju roligt att mötas i finalen.

Sen åkte vi hem och åt pizza eller kebabtallrik och sen var jag så trött så jag gick å la mig.

Men det var lite mer om cupen.

Hejdå!

 

Av Molly Johansson - 30 september 2012 08:26

Av Molly Johansson - 30 september 2012 08:23

 

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards