Moooolllyyy

Alla inlägg under april 2013

Av Molly Johansson - 30 april 2013 21:24

Hej!
Hemma hos oss är det just nu fotboll som gäller. Real Madrid mot Dortmund. Just nu står det 0-0. Men i morgon är vi lediga från skolan så det är skönt, men jag ska typ plugga(hehe) och kanske måla naglarna. Ska plugga därför att på torsdag har vi två prov. Åttans tabell(eh..,) och ljud i NO:n. Sen har vi läxförhör på torsdag i engelska. Haha!

Kram!

Av Molly Johansson - 30 april 2013 17:16

Jag och Tella tog en slusch och Clara en Ben&Jerry

Av Molly Johansson - 30 april 2013 15:44

Hej!
Nu så är jag hos Tella. Clara K är där med. Vi ser på en film som heter "The Perfect Man". Senare så ska vi åka till sommarkiosken.
Men idag är det ju Valborg. Och i morgon 1 maj! LEDIGT! Gött!

Kram!

Av Molly Johansson - 29 april 2013 21:04

Av Molly Johansson - 29 april 2013 20:19

Hej!
Känner nu att dom flesta rubrikerna blir "idag eller dagen" hehe. Men jag vet inte vad rubrikerna ska heta! Hehe! Men idag så har jag i alla fall varit i skolan självklart. Det var bad, men jag får inte vara med på det, men det ar livräddning. Det var tjejernas tur så jag fick hänga med och kolla på. Det var ganska tråkigt att bara kolla på. Man svettades ganska mycket också. Det var vaaaarrmmmtt. Men sen innan badlektionen var slut så gick några av vi som inte var med ut i badcafet. Vi satt bara och pratade.
Efter skolan så stannade jag, Clara K, Tella, Oona Lucia, Hugo och Elias kvar en liten stund. Haha vi typ bara skrattade!! Sen lurade jag och Tella Elias och Hugo att sommarkiosken var öppen så vi åkte dit med dom. Haha! Sen så stannade vi en stund. Och sen hoppa på cyklarna igen och sen stanna igen. Hehe! Då kom Cecilia och Emilia så dom stannade och pratade lite med oss och så. Sen när jag kom hem var klockan 15.00 och vi slutar 14.00 så aa. Sen hade Tova fixar saft och muffins när jag kom hem. Mumsigt!! Sen så pluggade jag lite och sen städa. Nu "ser" jag på Morgan och Ola-Connys starka resa igen. Och anledningen till att jag gjorde " runt ser är att typ femman dampar skitmycket!
Aja, men på bilden är det från idag. Tella tar bilden. Jag, Emilia, Cecilia, Hugo och Elias.

Kram!

Av Molly Johansson - 28 april 2013 20:37

Hej!
Nu så kollar jag på mästarnas mästare.
- Vad har ni gjort idag?

Kram!

Av Molly Johansson - 28 april 2013 18:28

Hej!
Idag så har jag varit ute för det mesta på förmiddagen. Var ute med Alvin för första gången i år. Han verkade tycka att det var kul! ;) Men sen så gick jag in och kollade på TV. Sen så klockan två åkte vi till våra kusiner och var på kalas. Sen när vi kom hem så åkte mamma och pappa och träna. Då bakade jag och Tova chokladmuffins och fixade saft till. Vi överraskade mamma och pappa. Sen efter vi hade ätit det har jag kollat på två Gustav Vasa filmer. För när jag var sjuk så kollade klassen på det och då fick jag kollade på det nu. Typ nyss så såg jag färdigt och kollar på TV. Nu ska jag fixa köttbullar tror jag.

Kram!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards