Moooolllyyy

Alla inlägg under juli 2013

Av Molly Johansson - 31 juli 2013 22:32

Jag satt framför TVn och fixade flätor som jag ska sova med så att det blir lockigt. Jag sitter fortfarande och kollar på Fotboll men flätorna är färdiga. Bilder kommer i morgon hur det ser ut.
Går och lägger mig snart så detta blir det sista inlägget för idag.
Kraam!

Av Molly Johansson - 31 juli 2013 18:28

Hej!
Mormor&morfar och farfar är här nu. Vi ska nog strax äta mat. Men just nu ligger jag i hängmattan och slappar lite.

Efter vi var på 50-60 tals fiket så gick jag och mamma in på Gina lite snabbt. Ville visa henne en jättegullig tröja. Medans vi gick in där åkte pappa och Tova ett varv runt torget. När vi kom hem så spelade jag in en Dagens Outfit video. Var lite med Tova osv.
Kraam!

Fik

Av Molly Johansson - 31 juli 2013 13:39

Hej!
Nu är familjen påväg till ett fik. Det är typ 50-60 tals tema. Mamma och pappa har inte vart där någon gång. Men det har jag. Hihi. Men det jag har gjort hittills är typ att kolla på TV och fixat frisyr på mig och Tova.

Förresten från och med i morgon så ska jag försöka göra ett inlägg på förmiddagen, ett efter lunchen och ett på kvällen.
Sen ska jag fixa tidsinställda tills när skolan börjar. Då blir det säkert ett när jag är i skolan(som är tidinställt då) kanske ett på morgonen men jag är säker på att jag gör på kvällen efter skolan. Jag kanske gör ett inlägg i skolan också. Får se om man får, men på rasterna får man antagligen. Hehe! Men nu är vi snart framme.
Kraam!

Av Molly Johansson - 30 juli 2013 18:30

 

Detta läppbalsamet köpte jag på Ullared. Det är ett I Love... Mango & Papaya läppbalsam. Det är verkligen superbra! Mjukgör läpparna hur bra som helst och doftar helt underbart!! Jag har verkligen inte så mycket att säga om detta läppbalsam utan att det är superbra!!

Kraam!


Av Molly Johansson - 30 juli 2013 16:15

 

Detta ljuset köpte jag när jag var på Ullared. Den doftar super super gott. Den heter Peach Mango Det är en fin förpackning också. Det är det första ljuset som jag har som har lock. Haha! Men jag tycker att det är lite kul. Men somsagt så doftar den jättegott!

Kraam!

Av Molly Johansson - 30 juli 2013 13:15

 

Detta är mitt rum. Väldigt enkelt. Jag har ett sminkbord som också är ett skrivbord. På det svarta underlägget ska egentligen min dator stå, men den var inte där när jag tog bilden. Men jag har mitt smink där då... Hehe!  Sen har jag pennor och så. Sen så har jag några skrivbordslådor. Har även två hyllor till nagellack. Har även lite smink på den översta hyllan.

Sen så har jag min hylla när jag har bland annat Alvins bur. Sen har jag olika andra lådor med olika grejer i. Till exempel saker till Alvin, bollar, kuddar och mycket mer.

Min säng också då. En vanlig säng då. Haha! Jag har två stycken lådor under sängen också där jag har bland annat spel. Jag har en sänglampa över sängen och lite böcker och laddare brevid sängen. Jag har sen också en hylla med tre små tavlor med olika städer på. Dom städerna är New York, London och Paris. Sen är det olika saker som är känt i staden. Sen har jag också en stor tavla som är tagen i London:)

Detta var mitt rum.

Kraam!


Av Molly Johansson - 30 juli 2013 11:00

 

Skulle du kunna tänka dig att börja på innebandy? Asså jag vet inte riktigt. Kanske...

Tycker du det verkar kul? Lite kanske.

Kan du skaffa ask.fm?Kanske.

Kan du skaffa ask? Svarade på det där uppe...

Vad tycker du om mig? (Matilda) Vet lite vem du är men du verkar väll snäll.

Vad tycker du om mig? (Linn Fouganthine)Känner inte dig direkt men du verkar väll snäll.

Tre nära vänner? Tar fyra om det är OK. Maja, Tella, Clara och Anna. Har ju många bra vänner också.

Favoritsport? FOTBOLL<3

Vad tycker du om mig? (Emilia) Snäll, bra på fotboll, rolig och snabb

Favoritfärg? Lila

Om ditt hus brann upp och du tog med dig 3 saker vad skulle det vara? Familjen såklart, men om dom var säkra så är det väll dator, mobil+iPad och fotoalbum.

Bästa minne/minnen?Haha vet inte! Har haft många:)

Saknar du skolan? Lite. Men inte skolan precis utan klasskamraterna och vi ska få ett nytt klassrum:)

Den bästa bästa sommaren? Det har jag ingen aning om. Har haft riktigt många!

När började du blogga? I april för två år sen:)

Varför började du blogga? Kompisar och kusin bloggade och jag tyckte det verkade kul.

Vad är det bästa med din blogg? Har ingen aning!

Favoritfärg? Svarade på det längre upp. Har också många fler men det var liksom min favorit favorit om man säger så.

Favoritstad? Göteborg, Stockholm, London, New York, LA, Paris(DOM SISTA HAR JAG INTE VARIT I, MEN DET ÄR MINA FAVORITSTÄDER I ALLA FALL)

Favoritland? Italien, Turkiet  och Kroatien.

Vad tycker du om mig? (Cecilia) Snäll och rolig

Favoritsminkmärke? Maybelline New York

Mascara/Läppstift? Mascara


 

Av Molly Johansson - 29 juli 2013 19:19

       

Detta är min outfit för kvällen. Jag har en t-shirt från Gina Tricot med fransar längre ner. Sen också ett par nitshorts från KappAhl. Har ett halsband med ett kors på också från Gina Tricot och ett skal från Ullared.

Kraam!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards