Moooolllyyy

Alla inlägg under mars 2012

Av Molly Johansson - 31 mars 2012 15:30

Hej!
Idag har jag varit med min bästis Maja!
Vi har gjort massa roliga saker!

T ex  Hoppa Twist Skrattat!

Haha!
Nu ser jag på TV!

Här kommer en CRAZY BILD:

Haha!

Hejdå!


MYS

Av Molly Johansson - 30 mars 2012 19:25

Hej!

Idag är det mys!

Vi ska ha chips dipp och ostbågar!!

GÖTT!

Sen är Tova på disco så det blir bara jag, mamma och pappa hemma.

Elr jaa bara tills klockan 20.00

Jag kunde också gå men det gjorde jag inte!
För det discot jag skulle gå på i sånna fall slutade 22.30

Jag tyckte det var försent.

Men iaf!
Idag har jag spelat fotboll med klassen!

(Gör så med din klass. Hitta någon gräsplan/fotbollsplann och bara spela!)

Det är asakul!

Nu ska jag titta på andra boggar.

Så vi ses i morgon!
Hejdå! 

Av Molly Johansson - 30 mars 2012 14:07

Hej!

ÄNTLIGEN PÅSKLOV!

Nu kommer jag säkert blogga mer.

Bjuder på bilder:

 

 

SÖTIS LILLE ALVIN

 

GLAD PÅSK!
Nu ser jag på TV!

Hejdå! 

Av Molly Johansson - 30 mars 2012 14:04

Hej!

Förlåt för dålig upptatering!

Jag vet inte varför...?

Kommer ett inlägg snart!

Hejdå!

Av Molly Johansson - 28 mars 2012 17:51

Hej!

Idag har jag varit med min kompis Clara!
Först så spelade jag fotboll.

Sen kom Clara.

Sen så följde hon med mig hem.

Vi har "bakat" "muffins".

Elr det blev typ en tårta!

 

Haha!

Vi RÅKA ta 4 msk fast det skulle vara 4 tsk bakpulver...

Nu ser jag på TV!

Zack and Cody Det Ljuva Havslivet...!

Hejdå!!

Av Molly Johansson - 27 mars 2012 19:26

Hej!
Har gjort EasterNail:

   

Lite påskiga färger!

Hejdå!

Av Molly Johansson - 27 mars 2012 15:04

Hej!

Här kommer lite fakta om Danny Saucedo!




Daniel Gabriel Alessandro Saucedo Grzcchowski. 

Mer känd under artistnamnet Danny Saucedo.

Född 25 Februari 1986 på Södermalm i Stockholm, är en svensk popartist, låtskrivare och sångare.

Hon slog igenom med sin medverkan i TV-Pogramet Idol 2006 där han blev den sjätte finalisten att slås ut.

Han har därefter släppt tre album och elva singlar som soloartist varav debutalbumet Hearts Beats toppade svenska albumlistan och singlarna "Tokyo", "Play It For The Girls" och "Radio" toppade svenska singellistan. 

Han har även släppt tre album och åtta singlar som medlem i gruppen E.M.D varav ett album och fyra singlar har toppat svenska listor.

Låten "Jennie Let Me Love You" vann en Grammis för "Årets låt 2008". 

Danny har medverkat i Melodifestivalen tre gånger, alla gångerna som både sångare och låtskrivare:

2009 med E.M.D och låten "Baby Goodby" som slutade trea, 2011 med "In The Club" som kom på andra plats och 2012 med låten "Amazing" som också fick en andra plats.

 

Hejdå!

Av Molly Johansson - 27 mars 2012 14:27

Hej!

Sitter och äter vofflor!

 

MUMS!
Hejdå! 

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards