Moooolllyyy

Alla inlägg under februari 2012

Av Molly Johansson - 29 februari 2012 19:56

Hej!

Nu har jag gjort nya naglar!

 

 

Med I Don`t No Nails menar jag med att jag inte vet vad det är...!

Bara gjorde något.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 29 februari 2012 17:04

Hej!
Här kommer ett videoinlägg!


Nu ska jag och Anna gå ut!

Hejdå! 

Av Molly Johansson - 29 februari 2012 07:25

Hej!

Här kommer lite frågor.

KOMMENTERA på vad du tycker.

1. Vad tycker du om min blogg?

2. Vad är ditt favoitdjur?

3. Vad är din favortifärg?

4. Har du blogg?

5. Har du något djur?

Isåfall vad och vad heter den/Dom?

KOMMENTERA!

Nu ska jag snart dra till skolan.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 28 februari 2012 19:18

Hej!

Idag har jag och några andra i klassen "spelat" fotboll!

Elr inte jag!
Jag har ju ont i foten jag var dommare.

Det var la inget fel på det, men eftersom fotboll är den bästa sporten i världen så blir man lite nere...!

Men sen tittade jag Anna och Maja J på en film som jag inte kommer ihåg vad den heter.

Men den var ASKUL!

Nu ser jag på "Min Banvakt Är En Vampyr".

Det är kul!

HejDå!

Av Molly Johansson - 27 februari 2012 17:26

Hej!

Idag har jag inte gjort så mkt!

Men nu kommer iaf dagens outfit:

 

Tröja-Cubus

Linne-HM

Byxor-HM

Hejdå!

Av Molly Johansson - 26 februari 2012 19:20

Hej!

Idag har jag varit med Anna och Emilia!

Vi gick ut och gick med Fanny(Emilias lillasyster) Ella (Annas lillasyster)

Det var kul!!

Sen gick jag hem för vi skulle äta!

Sen ringde jag till Emilia!

Då sa hon att Ella hade somnat hos dom!

Hehe Sö-ött!

Sen när jag kom dit så var vi på Emilias rum lite!

Sen skulle dom äta så jag stanna kvar på hennes rum!

Sen så skulle vi väcka Ella!

Då fick Ella och Fanny leka!!

SSÖÖÖÖTTTTT!!!

Sen så satte Emilia på musik på hennes mobil och Fanny och Ella börja dansa!

Sen så var det några killar i klassen som frågade om vi ville spela fotboll och det ville vi, men jag kunde ju inte vara med så jag fick vara dommare i stället!
Men innan vi åkte så skulle vi lämna Ella!
Då bärde jag henne medans Anna tog på hennes overall!

Fanny spottade ut nappen så Ella lämnade den till henne!

Sen så hittade Ella en tandborste som hon tog in i Fannys mun i!

Hehe!

Sen när fotbollen och allt var färdigt så åkte jag hem!

Mina fingrar var ISKALLA så jag kunde inte ta av mig hjälmen så jag fick typ dra bort den!

Sen kunde jag knappt sätta i nyckeln i dörren heller!

Sen tittade jag på TV i mammas och pappas rum och värmde fingrarna!

Sen åt jag mat!

Det var nog allt!

Hejdå!


Av Molly Johansson - 26 februari 2012 12:33

Hej!

Nu har fotbollen börjat!

Det var KUL!

Tills jag trampade snett och fick AS ONT!

Hejdå!

Av Molly Johansson - 25 februari 2012 19:12

Hej!

Nu har Tova kalas!

Vi har inte gjort så mkt.

Men idag har jag varit med Anna och Emilia!

Vi har spelat fotboll och hängagubbe och varit ute!

Bloggar mer nån annan dag!
Hejdå!

PS: kommer en bild på mig och Ebba just nu och en bild på nagel"Eifeltornet" som Ebba gjorde!

   

Suddigt men ajajaja

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards