Moooolllyyy

Alla inlägg under maj 2012

Av Molly Johansson - 31 maj 2012 20:34

Hej!

Idag har jag varit på fotbollen.

Det var kul, en stund iaf...

Det börja spöregna i slutet.

Sen började det att hagla.

NEEJJJ!!! :((((

I morgon i skolan har vi Crazy Hair Day.

Jag vet vad jag ska ha!

Håller det hemligt tills i morgon:)

Jaja

Hejdå! 

Av Molly Johansson - 31 maj 2012 20:14

Hej!

Jag har fått en fråga hur man gör en klickbar länkning.

T ex: Nora   Detta är klickbart

Här kommer förklaringen:


Om du vill göra en klickbar länkning så börjar du att gå in på inlägg.

Sen om du vill göra en länkning skriver du något(nu tar jag samma exempel) skriver du Nora(elller bloggens hela namn)

och markerar det.

Under B / U:et och det kommer det typ ett gem och brevid det så har typ gemet brytits.

Du trycker på de hela gemet.

Då kommer det en ruta där de står länkens URL.

Där skriver du bloggen t ex http://mollybolly.bloggplatsen.se

OBBSS!!
Du MÅSTE skriva http://i början.

Sen så lite längre ner så står det infoga.

Där trycker du.

Sen så har du länkningen.

Hoppas du förstår.

Annars kommentera bara inlägget.

Kommer ett inlägg snart!
Hejdå! 












Av Molly Johansson - 30 maj 2012 19:10

Heej!

Idag så har jag och mamma varit på stan och shoppat lite skolavslutningskläder, och så ska jag på komfermation så ja.

Kommer bilder i morgon tror jag!

Kort inlägg!

Hejdå!

Av Molly Johansson - 30 maj 2012 19:06

Länkbyte!!

Klicka (här) så kommer du till hennes blogg



Av Molly Johansson - 30 maj 2012 15:24

Heej!

Här kommer dagen outfit:

Tröja-Gina Tricot

Shorts-Kappahl

Leggings-Kappahl eller h&m.

Jaja

Kort inlägg.

Kommer nog fler inlägg idag.

Hejdå! 

Av Molly Johansson - 29 maj 2012 20:08

Hej!
Nu ser jag på American Next Top Model All Star.

Har precis ätit hamburgare och makaroner.

MMM.

Jaja

Idag har jag varit på fotbollsträning.

Det var kul.

ÅÅ, nu vill jag inte blogga mer för idag.

För jag vill se på Top Model

Hejdååe!

Av Molly Johansson - 29 maj 2012 14:17

Hej!

Lite nytt från syslöjden:

Isa Isbjörn

Ett väldigt fint armband.

Hihi!
Senare går jag och spelar fotboll.

Jaja

Hejdå!


Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards