Moooolllyyy

Alla inlägg under oktober 2011

Av Molly Johansson - 30 oktober 2011 17:00

Hej!

Idag har jag varit med Ida och Ebba.

Jag har designat naglar, målat naglar "American flag""Amerikansk flagga", gjort pannkakor med kanel och vaniljsocker"Blev lite brända".

Bilder på mina USANAGLAR och min designade naglarna kommer inte...

Har inte så mycket att skriva om.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 26 oktober 2011 19:37

Hej!
Nu har jag inte bloggat på 3 dagar nu men jag tycker inte det är sådär jättekul.

Det kan vara kul ibland.

Men jag kommer inte blogga varje dag som jag gjorde förr!

Nu tittar jag på halv åtta hos mig.

Sen ska jag gå och lägga mig och läsa ca en timme,

för jag ska läsa ett kapitel i Harry Potter och fången från Azkaban.

I morgon ska jag och min klass ha idrott...

Fast det är teater i gympasalen så vi får göra något ute!

Jag hoppas att det blor fotboll! :)

 

   

Nu ska jag titta på andra bloggar!

Hejdå!

  

Av Molly Johansson - 22 oktober 2011 18:09

Hej!

Idag har jag varit med Ebba.

Vi har gått på stan tittat på TV och fikat.

I morgon ska jag spela handbollsmatch.

Det blir kul.

Idag ska jag titta på fångarna på fortet med familjen.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 20 oktober 2011 19:19

Hej!

Vad veckor och dagar går snabbt...

Snart är det redan en månad sen jag var i Turkiet.

Men i dag ska jag titta på Halv åtta hos mig och Robinson.

Har inget att berätta.

  Dom tre sista bilderna har jag gjort på Paint.

  Hejdå!

Av Molly Johansson - 18 oktober 2011 19:38

Hej!
Idag har jag haft handboll.

Det är jättekul!

I morgon ska jag och min klass åka till badhuset och simträna.

Sen när vi kommer tillbaka efter badet så ska jag äta risifrutti.

Vi åker och simtränar 08.30 ungefär så vi är rätt så hungriga när vi kommer tillbaka.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 17 oktober 2011 18:12

Hej!

Har nyss spelat king med några kompisar.

Bland annat Anna.

I morgon är det handbollsträning.

JIPPIE!

Mamma har hämtat handbollsoverallen.

Nu ska vi äta kvällsmat.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 16 oktober 2011 15:59

Hej!

Idag vaknade jag rätt så tidigt.

Jag gick upp och städade.

Både i rummet och i en gaderob.

Sen skulle jag städa i allrummet.

JOBBIGT!

Men sen ringde jag till min kompis Anna.

Vi var ute och sparkade i våra One Piece.

HIhi!

Sen åt jag mat.

Sen tittade jag på TV.

               

    Hejdå!

Av Molly Johansson - 15 oktober 2011 17:22

Hej!

idag har jag och mamma varit i Trollhättan/Överby hela dan ungefär.

Jag köpte:

Mascara

Höga shorts

Tröja

Läppglans

Säkert något mer, men jag kommer inte i håg mer.

Hejdå!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards