Moooolllyyy

Alla inlägg under augusti 2013

Av Molly Johansson - 31 augusti 2013 17:58

Hej! Idag var jag på stan en snabbis med mamma och pappa. Det jag fick kommer upp i ett inlägg nästa vecka. Sen har jag kollat på Pretty Little Liars typ hela dagen. Kollar på fotboll nu och ska väll snart äta. Men i morgon så ska jag spela fotbollsmatch och sen vet jag inte mer! Men det blev ett riktigt kort inlägg men jag ville inte ha en dag som jag inte bloggar. Kraam!

 

Bild från fyrans skolavslutning tror jag! <3<3

Av Molly Johansson - 30 augusti 2013 21:29

Hej! Nu gör jag ett snabbt mobilinlägg för jag orkar inte hämta datorn. Hahah! Men jag har ju tagit hål i örat.

Jag är jätteglad och nöjd med hålet! Sen gick jag och Clara lite på stan en snabbis och sen åkte med mamma och handla. Sen åkte vi hem till var jag en. Jag chillade lite. Kolla på tv och grejade med mobilen. Sen åkte vi och hämta Clara igen för vi skulle möta upp Tella vid bion. Vi kom lite före Tella och vi fick väldigt bra platser i kön. Så vi blev snabbt färdiga och då gick vi in i biosalongen och satte oss. Vi kom väldigt tidigt! Hahah. Men filmen var seriöst den BÄSTA filmen någonsin. Asså ÅÅÅ! ÄLSKAR DEN! Vill se det om och om igen. Den var i 3D också, så det var ju hur kul som helst. Bilder från bion.

Oseriösa som jag hoppas att ni förstår!

Fick bild på Zayn, Louis och en på Harry. Fick ingen på Liam och Naill:(. Sen åkte vi även till McDonald's efter. Det var grymt kul. Claras föräldrar var med på donken. Men somsagt var det grymt kul och en sak jag vill göra om! <3!! Nu kollar jag i alla fall på lite fotboll. Hahahahahah som om ni bryr er. Tror inte det så jag behöver inte skriva vilka som möts, men jag kan säga att det går på 10:an. Kraam!

Av Molly Johansson - 30 augusti 2013 14:02

Hej!
Nu blir det ett kort och väldigt snabbt inlägg. Jag och Clara ska snart åka upp till stan. Jag ska även ta ett hål i örat. Mamma är ju med när jag gör det. Tror att Clara också skulle göra det.. Men i alla fall så ska vi gå på stan lite och sen åka hem. Göra i ordning oss lite för vi ska ner till bion senare och möta upp Tella. Vi ska kolla på One Directionfilmen "This Is Us". Den verkar jättebra! Kraam!
 

Av Molly Johansson - 30 augusti 2013 12:15

              

Detta är mina favoritappar som jag använder flera gånger per dag.


KIK: KIK är ett kosnadsfritt chattrum eller vad man nu ska säga. Man kan alltså smsa med varandra utan att betala pengar. Man kan enkelt söka på vänner och lägga till dom i en kontaktlista. Det är precis som vanliga sms fast kostnadsfritt! Finns att ladda ner på App Store och Play Butik gratis.


INSTAGRAM: På instagram kan man lägga ut bilder och videos och om man vill skriva en liten text till det. Du kan söka på dina vänner och vissa kanske är privata och då måste den andra acceptera din förfrågan. Du kan även gilla andras bilder. Finns att ladda ner på App Store och Play Butik gratis.


CANDY CRUSH: Candy Crush är ett spel som man snabbt blir beroende av. Det finns massa olika banor och kapitel. Vissa är enkla och vissa är lite svårare. Man får ett antal drag och då på dom dragen ska man försöka klara av banorna. Vissa går på tid, vissa ska man ta bort all gelé och vissa ska du få ner alla ingredienser till nedersta raden osv.  Finns att ladda hem på App Store och PLay Butik helt gratis.


MINION RUSH: Minion Rush är som Subway Surfers fast ändå lite roligare. Ni vet domdär "dumma mej" figurerna är lixom dom som springer eller vad man nu ska säga. Men somsagt lite roligare än Subway Surfers. Finns på App Store. Vet inte om den finns på Play Butik. Appen är gratis. 
 

Av Molly Johansson - 29 augusti 2013 10:15

         

1. Ett turkost linne från kappAhl instoppad i en kjol från H&M och skor från Sko Boo.

2. jag har bara en t-shirt från Gina Tricot och sen mjukisshorts från kappAhl och sen ett par foppa från en skoaffär.

3. Ett svart pösigt linne från kappAhl med en dödskalle på från kappAhl och ett par nitshorts från kappAhl.

4. En klänning från H&M, skor från Sko Boo och om man tror det blir lite kallt så tar man bara en tjocktröja. Jag har en från stadium.

5. Tillsist så har jag en t-shirt från Gina Tricot, shorts från kappAhl och tights från H&M. Om man vill tar man en tjocktröja och jag har en från Gina Tricot


Av Molly Johansson - 28 augusti 2013 18:02

 



1. Du ska börja med att måla hela nageln vit. Jag tog ett vitt från depend.


2. Sen det andra steget är att du målar bara några slarviga rosa streck från nagelbandet och sen dra dom till lite mer än hälften av nageln. Det behöver inte vara exakt lika dana streck. Slarviga helt enkelt (Jag tog ett rosa från Kiss Nail Art Paint)


3. Tredje steget är att göra exakt lika dant fast med en lila färg (Jag tog ett lila från Kiss Nail Art Paint)


4. Det allra sista steget är att göra 3-4 streck av ett glittrigt nagellack (Jag tog ett glittrigt från Brodway Nail Art Paint)


Sen är du helt färdig!

 


           

Av Molly Johansson - 28 augusti 2013 13:45

 

På min hylla i badrummet ser det ut såhär. Jag har mina två stora body butters på staplade på varandra och sen mina andra små på varandra. Jag brukar ha den som jag använder mest längst upp. Sen har jag min Body Lotion och framför den har jag en ansiktskräm från Olay och en från Nivea. Har även ett läppbalsam. Sen har jag en låda med topps och på den har jag ansiktsmasker. Jag har en test på en hårinpackning och en hår dounat och på den en tofs. Sen har jag en cleansing crem från Nivea, en makeup remover från Nivea och sen till sist en ansiktskräm från Garnier.


Av Molly Johansson - 27 augusti 2013 12:30

       

Jag har världens sötaste och mysigaste hamster. Alvin<3 Han är den sötaste hamstern som finns! Han är hur go´ som helst och rolig! Han gillar kameran väldigt mycket också. När man tar fram kamran så vill han alltid vara med på bilden och när man tar bort kameran så ser han så ledsen ut som om han har gjort något fel. Hahah, han är så sööt. Han betyder hur mycket för mig! Jag älskar han jättemycket!!! <3

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards