Moooolllyyy

Alla inlägg under september 2011

Av Molly Johansson - 30 september 2011 09:30

Hej!

Nu är jag hemma själv.

Jag äter frukost.

Idag ska jag på pyamasparty hos min kompis.

Jag ska sova över där också!

Här kommer lite bilder.

                Alla var på mig.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 29 september 2011 12:50

Hej!

Nu är jag hemma igen.

Jag kom hem vid ca 04:30.

I onsdags förra veckan åkte vi ju till Turkiet.

Nästan när vi var framme i Turkiet så åkte vi igenom ett åskmåln.

Det var rätt så läskigt.

När vi kom till Turkiet så åkte vi buss i en timma.

När vi kom till hotellet (Pegasos World) så var klockan ca 23:30.

Då åt vi mat.

Sen andra dagen så badade vi såklart!

Vi hade lite otur med vädret lite andra dagen.

Det åskade och så...

...Men det var bra väder dom andra dagarna som tur var.

Vi badade ca lika mycket i havet och poolen.

Jag simmade runt poolen varje dag!

Tredje dagen badade vi självklart.

Vi åkte också ut till Side och gick på stan.

Jag köpte en väsrka med märket (George Gina & Lucy) och ett par converse.

 

Här är skon.

Jag skulle hitta en bild på väskan också men hitta ingen.

Jag orkar inte ta kort på den och lägga ut. :P

Fjärde dan badade vi.

Femte dan badade vi.

Vi gick också på marknad.

Jag köpte en lila ask och en George Gina & Lucy plånbok.

Lägger inte ut bilder på dom heller.

Sjätte dan badade vi.

Sista dan badade vi.

Det jag mäst kommer att sakna är solen.

Och vattenmelon och cola varje dag :).

Nu tittar jag på TV.

Här kommer några bilder.

 

Lobbyn.

 

Poolen.

Poolen var 10 000 kvadratmeter.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 21 september 2011 10:56

Hej! Sista inlägget för veckan. Ska snart åka. Hejdå

Av Molly Johansson - 20 september 2011 18:58

Hej!

Förlåt att jag inte har bloggat idag men...Har helt ärligt inte orkat. :)

Idag i skolan har jag spelat fotboll på rasterna!

Det är självklart skitkul!

Har nyss ätit mat.

I morgon åker jag till Turkiet!

Så det kanske blir sista inlägget för veckan.

Kanske bloggar på morgonen i morgon.

Kommer lite bilder.

          

    Hejdå!

Av Molly Johansson - 19 september 2011 18:03

Hej!

Här kommer lite bilder.

  En bild på mig i Öland. Mina kompisar grävde ner mig!   Skolavslutningsbild   Min och min kompis ödla "Ylva Roxey Lagerson".   I Öland. Jag hoppa på en studsmatta med sele!   Var på en "Superstarkonsert"!   

  Äter Marsmallow.

  Hejdå!

Av Molly Johansson - 18 september 2011 17:07

Hej!

Resultatet på matchen blev 1-1.

Nu sitter jag i min One Piece och myser.

Jag har mammas stora varma tofflor också!

I morgon är det Måndag, alltså är de skola.

Ska titta på andras bloggar nu.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 18 september 2011 09:03

Hej!

Vakna tidigt idag.

Läste lite Harry Potter och Fången från Azkaban.

Sla spela fotbollsmatch mot Kinnevedum idag!

Skriver kanske resultatet sen.

Nu ska jag äta frukost.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 17 september 2011 13:36

Hej!

Tittar på Shake it up!

 

Det är som som spelar huvudrollerna. 

Vid 15:00 ska mormor och morfar och Ida och Ebba+deras familj.

Nu ska jag äta.

Hejdå!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards