Moooolllyyy

Alla inlägg under november 2011

Av Molly Johansson - 15 november 2011 20:32

Hej!

Jag längtar riktgt mycket till i morgon.

Ni ser det nog i rubriken varför jag längtar så mycket!?

I morgon är det bästa 4:an i handboll.

jag ska stå i mål.

Eller det vill jag nu.

Får se vad jag vill i morgon.

Nu tittar jag på American next top model.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 13 november 2011 08:53

Hej!

Jag har inte bloggat sen i fredags nu.

Jag  har haft tid, men jag ORKAR INTE :)


Lördag:

Är hos mormor & morfar.

Hade fotbollsavslutning i badhuset!

Det var jättekul!

Jag klättrade klättervägg, hoppa 3:an, gjorde bakåtsvolter och jag åkte "Bläckfisken" i två stora ringar.

Ännu en gång.

Det var JÄTTEKUL!

Tittade sen på "Så mycket bättre".

Det var Timbaktus dag.

Han sjunger bl a " Alla vill till himmelen".

Idag:

Har nyss ätit frukost och tittat på TV.

Och nu sitter jag och bloggar!

Hejdå!

Av Molly Johansson - 11 november 2011 20:44

Hej!

Nu ser jag på Idol 2011!

Som förra veckan hejar jag på:

 

Amanda P

 

Andrè

 

Moa

 

Amanda F

 

Molly

Vem tror ni åker idag??

Skicka gärna en kommentar och säg vilken du tror åker i kväll.

Elr det är ju bara om du tittar på Idol 2011.

Annars vet ni ju inte hur BRA dom är!


Hehe, "KOMPLECERAT"?

Bla, bla...

Vad ska jag skriva om??

Åh!
Jag vill skriva!!!!

Bla, bla.

Okej! Sluta nu Molly!

   

Hihi!

Aa men...

Hejdå!

PS:Kommit på vad jag ska skriva.

Bara två saker...

Jag har spelat handboll.

Efter som jag går i fyran så ska jag spela "Bästa fyran".

"Bästa fyran" är faktist i handboll.

Jag funderar om jag ska stå i mål...

Det var det jag skulle säga.

DS

Av Molly Johansson - 10 november 2011 15:11

Hej!
Idag har det varit en vanlig dag i skolan.

Matte, Bild, Svenska, Rast, Engelska, Idrott, Mat, Rast, Geografi/Historia.

Och sen var det "Slut för idag".

Snart ska jag åka till min kompis Emilia.

Anna är också där.

Jag tar sälskap med min kompis Emma.

Vi ska på kör.

Har inget mer att säga...

Hejdå!

Av Molly Johansson - 8 november 2011 07:25

Hej!
Som ni ser i rubriken så kommer det här inlägget vara kort.

Ja, men nu tittar jag på TV.

Nu ska jag snart ta sälskap med mina kompisar Anna och Emma till skolan.

Så jag sa ju det...

Kort inlägg.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 7 november 2011 19:04

Hej!

Idag har jag varit hos tandläkaren.

Jag drog ut en tand.

Sen hade vi en "Vikingardag" i skolan.

Man fick välja ett namn vad man ville "HETA".

Jag hette "MOLLY HENRICKS DOTTER" hehe.

Sen efter skolan hängde jag med Tella hem.

Vi har tittat på TV.

DOm pogramen vi såg är:

NED`S DECICLACCIFID" (Vet inte hur det stavas), ICARLY och ADAM OCH EVA.

Vi skrattade nästan igjäl oss.

Nee, nu överdriver jag...

Men vi skrattade i alla fall.

Nu ska jag titta på Halv åtta hos mig.

 

Aa...

Hejdå!



Av Molly Johansson - 6 november 2011 11:16

Hej!

Har gjort en ny omröstning.

Titta gärna iinn den!

Hejdå!

Av Molly Johansson - 6 november 2011 09:32

Hej!

När jag vaknade idag så började jag med en gång att läsa ut Harry Potter och fången från Azkaban.

När den var utläst gick jag upp.

Har inget mer att skriva.

Hejdå!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards