Moooolllyyy

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Molly Johansson - 17 oktober 2012 20:18

Ja.
Först så vaknade jag såklart. XD
Sen gjorde jag i ordning mig och så.
Sen åkte jag till skolan.
I skolan hade vi bl a idrott.
Vi körde volleybollmatch.
Det var KUL!
Senare efter skolan så hängde Tella med mig hem.
Senare så ringde Clara L så hon var med.
Vi bestämde att vi skulle vara i skolan.
Sen när vi skulle köra gungleken så gjorde jag något konstigt med gungan, så jag flög typ fram och slog i ansiktet och vänstra armen.
Ansiktet gick över direkt typ.
Men armen gör fortfarande ont:(
Sen var det handbollsträning
Det gick la sådär.
Asså jag och Anna passa så jag kunde inte ta emot bollen riktigt.
Asså det gör typ ont när handen går bakåt, om du förstår.
Men aja.
Sen åkte vi till McDonald's och köpte mat.
Sen så åt vi mat då.
Sen så hoppade jag in i duschen.
Och nu ser jag på bonde söker fru.
Hejdå!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards