Moooolllyyy

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Molly Johansson - 3 december 2012 20:42

Hej!
Nu så ser jag på Polisskolan! Det är bra och går på 5:an
detta är det sista inlägg för idag!
Godnatt!!!!<3<3<3<3

Av Molly Johansson - 3 december 2012 19:03

Hej!
Nu så tänkte jag berätta om min dag.

Först så var det skola och det hände inget speciellt. Sen efter skolan så cyklade jag hem i  snön och det var asakallt! Sen så när jag var hemma så åt jag mellanmål. Sen vid tre när mamma kom hem skulle vi till Ö&B och köpa en kalender till mig. Jag gillar ju inte choklad så det fanns en kalender med godis i istället! Så gött asså. Så eftersom det redan gått tre dagar så fick jag äta tre godisar:) Men sen skulle jag till handbollen och så. Men jag kom hem för 45 minuter kanske och hoppade in i duschen och sen åt jag mat. Sen gjorde jag det lite mysigt genom att tända lite ljus i huset:) Men nu sitter jag i soffan och bloggar och ska nog göra något tidinställt inlägg men det är bara kanske. Sen ska jag göra läxor.

Hejdå!

 

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards