Moooolllyyy

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Molly Johansson - 20 maj 2012 20:27

Hej!
Nu vet jag att jag inte har bloggar på typ 5 dagar!!!

Men asså jag har en bra anledning!!!

Vi har varit i Stockholm!

Onsdag: Eee vet inte varför jag inte blogga. Kommer inte änns ihåg vad jag gjorde.

Torsdag: Vi åkte till Stockholm. Vi gick lite på museum, kolla på slottet.

Fredag: Fortfarande i Stockholm.

Vi var på Vasa Museet, Skansen(Vi såg Lemurer)(Kommer nog kanske bilder senare) Och grönalund!

Vi åkte massor.

Jag åkte någon blå grej med  pappa

Den var nästan lika läskig som Balder:)

Sen så åkte jag Den Flygande mattan med familjen. 

Skrek hela tiden!! :O

Sen så åkte jag slänggungan med Tova.

Sen så gick jag Spökhuset med mamma,

Det var skitläskit.

Asgrym dag asså!

Lördag: Shoppa lite. LOVAR att det kommer någon sorts haulgrej i morgon.

Söndag(IDag Asså!) Shoppa lite till. Vi åkte hem idag också!

Nu ser jag på MM(Mästarnas Mästare)

I morgon blir det skola och så japp.

Ska även göra Nya Naglar så det kommer också.

Justde!

Måste även säga TACK SÅ HIMLA MKT FÖR ER SOM LÄSER MIN BLOGG ÄVEN FAST JAG INTE HAR BLOGGAT!

Har inte haft lika mkt men är så himla glad att ni läser ändå och skickar kommentarer och frågor.

När jag gick in på mobilen såg jag att jag hade 2 frågor och 4 kommentarer.

Jippie!

Hejdå!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards