Moooolllyyy

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Molly Johansson - 2 juli 2012 18:33

Hej!

Nyss kom jag hem
Jag har varit med Anna Clara K Tova Tina och Lisa.

Först lekte vi flaggan.

Man gömmer något, och så har man gränser.

Sen om man går över på motståndarens sida så kanske motståndarna kommer och dattar en, då får man två altenativ:

Fängelse elr ledtråd

Man måste varriera.

På ledtråd får man ge en ledtråd vart det man gömmr ligger.

På fängelse har man ett fängelse som man får gå in i.

Om man blir handklappad får man gå över direkt fria.

Sen klockan.

Man trixar med en fotboll.

Hitta bara en fotboll och trixa.

Först en och sen två och sen tre osv.

Land Och Rike

Måla en cirkel elr fyrkant(beror på hur många man är)

Om man är tex fyra så målar man fyra rutor(LIKA STORA!!)

Sen så bestämer man en stad elr land man vill vara.

Sen så börjar en och säger "Jag bejär krig mot...."

Då får de landet säga stopp och välja ett land som är nära.

Om man träffar får man ta land av de landet.

Då får det landet som "förlorade" bejära.

Annars om man missar får de laget som missa bejära.

ENKELT

Sen fotboll.

De vet ni väll hur de går till?
Ska käka nu då!
Hejdå!

 

Av Molly Johansson - 2 juli 2012 13:25

   

Tröja-GinaTricot

Shorts-KappAhl

Tighs-H & M

KÄKAR GODIS

 

HAHA!!

Nu ska jag iaf käka mat.

Sen ska jag ringa Clara K

Hejdå!

Av Molly Johansson - 2 juli 2012 08:01

Godmorgon!
Idag vaknade jag tidigt! IGEN!!

Jag har iaf tittat lite bloggar.

Grejar lite med mobilen också.

Bloggar mer framemot dagen.

Hejdå!

 

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards