Moooolllyyy

Alla inlägg under mars 2013

Mat

Av Molly Johansson - 26 mars 2013 12:16

Hej!
Vi har gått färdigt på Gekås och så gick vi in på en skoaffär också. Jag köpte ett par skor och sen köpte jag grejer på Gekås. Men nu ska vi äta på Burger King. Gör en haul på vad jag köpte och så. Men ibland laddas inte mina videos upp så vi får se hur det blir. Men på något sätt så ska jag visa er! Men jag vill redan in igen till Gekås!!<3

Kram!!

Av Molly Johansson - 26 mars 2013 05:30

Hej!
Idag ska jag åka till Ullared! Har aldrig varit där så det ska bli kul! Men det kommer antagligen inte bli mkt bloggning därför att jag har inte internet. Eller skitttögt i så fall. Men aja.

Kram!

Av Molly Johansson - 25 mars 2013 20:45

Hej!
Nu kollar jag på familjen Anorlunda och dricker en mango smoothi. Mumsigt!

Av Molly Johansson - 25 mars 2013 15:00

Hej!
Har nyss kommit in efter en photoshoot. På bilderna ser ni även outfiten för idag!

Kofta-KappAhl
Linne-KappAhl
Jeans-KappAhl
Converse-?

Av Molly Johansson - 24 mars 2013 20:35

Hej!
Nu ser jag på mästarnas mästare. Efter det ska jag se på partaj. Kul!

Imorgon så är det ju ingen skola för mig. Vi har påsklov så det är skönt!

Idag spelade vi handbollsmatcher mot "oss" bara. Två intärmatcher. Vi vann en och förlora en. Efter det så åkte jag med Ellen hem. Hon skulle fixa en sak. Sen gick vi till bowlinghallen där några hade kalas. Det var inte min klass utan min bästis klass. Men det var kul. Vi spelade då bowling och åt korv och glass! Sen när jag kom hem så gjorde jag en mangosmoothi. Gött!

Men det var det jag ville säga.
Kram!
(Sorry för mörk bild)

Av Molly Johansson - 23 mars 2013 20:03

Hej!
Nu sitter familjen och äter godis och ser på TV.

Idag är det ju Earth Hour. Vi ska släcka. Ska ni?

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards