Moooolllyyy

Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Molly Johansson - 17 juni 2013 22:43

Nu ska jag gå och lägga mig snart. Ska kolla färdigt på basketen bara. Men i morgon kommer bilder på en produkt, haul och vanligt inlägg. Men jag kan också säga att nu när det är sommarlov så blir det antagligen mer nya bilder, mer inlägg osv. För jag menar det blir ju oftast fina när det är sommarlov. Och sen har jag ler tid till att göra inlägg och dom inläggen hoppas jag blir ordentliga om man säger så och typ inte "hej! Nu kollar jag på Tv. Har inget mer att säga nu så hejdå!" Inte såna utan verkligen ordentliga! Haha!!
Kraam och godnatt!

[Bild]

Av Molly Johansson - 17 juni 2013 21:59

Hej!
Idag har jag varit med Elwira hela dagen! Det var verkligen super kul. Vi var först på stan med Clara och Tella. Köpte några grejer och det kommer upp i morgon. Men vi åt på hennes pappas restaurang. Super god mat! Sen så efter en stund så åkte jag och Elwira till mig. Då åt vi lite köttbullar och mackaroner och sen hoppade vi studsmatta med Tova och hennes kompis. Det var skitkul! Sen så gjorde vi The Blindfold Challange. Haha guuuuuud! Efter det så åt vi glass och kollade lite på film i uterummet. Vi såg inte så länge för det var såå varmt. Då gick vi ut och hoppade studsmatta och körde Inte Nudda Boll. Det var kul! Sen körde vi lite hänga gubbe och så. Hoppade lite studsmatta till och sen åkte hon hem. Då åt jag en rostmacka och sen spelade lite candy crush! Hehe! Men sen hoppade jag studsmatta med Tova en liten stund och så nu kollar jag på basket med pappa.
Lite om dagen var det!'
Kraam!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards