Moooolllyyy

Alla inlägg under september 2011

Av Molly Johansson - 7 september 2011 14:36

Hej!Idag ska jag vara med Anna. Vet inte riktigt vad vi ska göra men vi kommer säkert på något. Nu äter jag snabbmakaroner. Hejdå!a

Av Molly Johansson - 6 september 2011 19:48

Hej!Idag har jag varit med min kompis Maja J. Vi har spelat fotbollsmatch. 1 mot 1. Det var kul. Sen hade jag fotbollsträning. Det var också kul!Nu tittar jag på Halv åtta hos mig. Sen ska jag titta på Idol. Har ätit Mc'Donald's. Hejdå!

Av Molly Johansson - 5 september 2011 19:12

Hej!

Här kommer lite bilder.

  Någon cool sak jag gjorde på Paint.

Förslag på böcker.

  Var är Ludde? Boken är väldigt bra för er som gillar lite mysterium.

Boken handlar om att en tjej vid namn Anna flyttade till en stad med sin mamma och sin hoúnd Ludde. Men en dag när det börjar åska och blixtra skrämmer det Ludde så han springer i väg. Kommer Anna hitta honom?...

  Rånarna i ödetorpet. Boken är väldigt bra för er som gillar deckare. Boken handlar om några människor och en hund vid namn Aron, Myggan, Henke, Leo, Frittjof (Är Myggans gammelmorfar elr gammelfarfar) och Rambo (Är Myggans hund.)

Handlar om ett ödet gammalt torp som några rånare bryter sig in i.


  Akta Rygg. Boken är väldigt bra för er som gillar fotboll. Handlar mycket om fotboll och några andra människor vid namn Lovisa och Tussan. Man lär sig mycket om fotboll om man läser noga.

Så aa det var alla böcker.

Finns självklart många många bra böcker.

Men jag töóg bara fram några.

Idag har jag varit med Tella vi tittade på Harry Potter och hemligheternas kammare

 

och åt makaroner och talrik glass efter det.

Sen när filmen var slut stängde vi av och tittade på Disney Channel det var Lycka till Charlie.

Nu sitter jag i min One Piece och bara myser efter allt rengn.

Ska titta på Halv Åtta hos mig "Som redan har börjat" och Idol.

Hejdå!





Av Molly Johansson - 4 september 2011 20:40

Hej!När jag var på KinneKulle så såg jag en...ja det var en snok. 2 snokar på 1 dag. !?Nu tittar jag på Idol. Hejdå!

Av Molly Johansson - 4 september 2011 15:11

Hej!
När jag kom hem efter jag och mamma hadlat gick jag till en damm.

På vägen dit såg jag en snok.

Jag blev skit rädd och gick ur skogen.

Efter en stund sprang jag i stället för att gå.

Jag sprang tills mitt örhänge plopa ut.

Sen mär jag kom fram till dammen kastade jag och Tova och pappa sten.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 4 september 2011 13:56

Hej!
Här kommer snygga converse.

 

Rosa Röda Svarta.

 

Amrikanska.

 

Blåa.

 

Storbrittanska.

 

Mönstrade.

 

Gröna.

 

Gula.

 

Love.

 

Turkås.

 

Lila.

 

Svarta.

RosaVita.

Komentera vilken converse som är snyggast.

Nu ska jag åka och handla med mamma.

Sen i kväll ska jag åka till Kinnekule med familjen Lager.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 3 september 2011 13:37

Hej!
Idag har jag varit på stan med mamma.

Här kommer lite bilder på vad jag köpte.

  Här är en tröja.   Jeanstigts.   Örhängen

Bilderna blev på sne men jag hoppas att ni ser ändå.

Ska äta brocolisoppa till mat idag.

Det blir gott.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 2 september 2011 19:38

Hej!

Nyss så åt jag mat.

Det blev Tacogratäng.

Mums.

Nyss sprang jag och Tova springtävling.

Det var jobbigt och kul.

Tova är jättesnabb.

Idag har jag varit i skolan och på rasterna spelade jag fotboll.

Det var kul.

Jag har varit med Tella.

Vi tittade på Narnia "Häxan och lejonet.

Den handlar om fyra barn dom heter Peter, Susan, Edmund och Lucy.

Dom kommer in i ett magist land som heter Narnia.

Där träffar dom en faun som heter Herr Tumnus, "Drattningen av Narnia" och Aslan den stora lejonet.

Den filmen är bra.

 

Här är fimen.

Snart ska jag se på Postkodsmiljonären och säkert något mer men i alla fall ska jag äta chips dipp och ostbågar.

MUMS!

I onsdags spelade jag fotbollsmatch mot Sil.

Vi förlorade med 4-1.

Men jag är skitnöjd i alla fall.

Ska öva på engelska-läxa nu.

Hejdå!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards