Moooolllyyy

Alla inlägg under september 2011

Av Molly Johansson - 10 september 2011 11:59

Hej!

Nu har jag nyss varit på hjärtberg med mamma.

Vi har köpt godis till i kväll.

Här kommer lite bilder.

  Bild på mig.   bild på mig


Bild på mig

 

 


  Två bilder på godis.

Vi kanske ska göra äpplepaj sen.

MUMS!

Hejdå!

Av Molly Johansson - 9 september 2011 20:46

Hej! Nu tittar jag på Idol. Alexander Bard är en liten surpuppa så Bagge ringer till gula hatten. Gula hatten har varit med i 3 avsnitt nu. Bagge ringer till Gula hatten för att han och dom andra förutom Bard då vill få Bard på bättre humör. Hejdå!

Av Molly Johansson - 9 september 2011 19:06

Hej!
Idag har jag varit på handboll som ni vet...

Vi gjorde några pass övningar, spelade match och sen gjorde vi skottävling.

Idag ska jag och mamma titta på Idol.

  Vad tycker ni om blílden?

Gjorde den själv på Paint.

Imorgon är det lördag.

Det är skönt.

Det är förstos skönt med fredag med men...Aa strunt samma.

Hejdå!


Av Molly Johansson - 9 september 2011 15:21

Hej!

Idag är det min första handbollsträning för säsongen.

Det blir jättekul!

     

Idag har jag spelat fotboll på rasten.

Det var kul!

Nu tittar jag bara på TV.

Var nyss ute och sjöt ett vänsterskott på mål.

Jag är högerfotad men jag vill träna lite på vänster också.

Igår tittade jag på robinson.

Det var bra.

Det är skönt med fredag.

Ska titta på andra bloggar nu.

Hejdå!



Av Molly Johansson - 8 september 2011 20:35

Hej! Idag har jag ju varit på fotbollsträning. Nu tittar jag på Robinson. Det är kul. Hejdå!

Av Molly Johansson - 8 september 2011 06:57

Hej! Har typ nästan vaknat. Tittar på TV nu. Ska spela fotboll sen. Hejdå!

Av Molly Johansson - 7 september 2011 18:59

Hej!

Jag skulle bara säga att när det blir som det blev i förra inlägget så bloggar jag på pappas IPad.

Ska titta på halv åtta hos mig idag.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 7 september 2011 18:43

Hej! Nu städar jag rummet. Jag lyssnar på In the club med Danny också bHejdå!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards