Moooolllyyy

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Molly Johansson - 16 december 2011 21:11

Hej!
Jag ska berätta lite om kalaset!

Först så hade jag och Clara gjort en drink som dom fick!

Sen åt vi tacos!

Sen gjorde vi ståenden armbrytning.

Asså man står och försöker att motståndare rör på fötterna!

Sen så gjorde vi en lek som vi kallar fför "Godissnöret"!.

Man ska bara ha händerna bakom ryggen och försöka äta upp snöret så fört så möjligt!

Sen så hälsade vi på varann!

T ex om jag skakar Clara K i hand så heter jag Clara K!
Sen så åt vi blåbärsglasstårta!

Sen dansade vi dansstopp!

Hejdå!

PS: TACK FÖR ALLA FINA PRESENTER!!

Av Molly Johansson - 16 december 2011 14:20

Hej!

Idag ska jag och min kompis Clara ha ett "20 års kalas".

Elr 10 års kalas!

Aa...

Vi ska ha ROLIGT!

Elr vi hoppas vi iaf!

Vi har nyss städat lite!

Clara var så där jättenoga. :P

Kommer skriva om de i morgon.

Elr i morgon!

Just nu tittar vi på Magi På Waverly Place!

De är bra!

Nu ska Clara visa mig något!

Hejdå!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards