Moooolllyyy

Alla inlägg den 20 december 2011

Av Molly Johansson - 20 december 2011 19:51

Hej!
Här kommer lite verser elr dikt.

Vet ingen skillnad!

Du är söt och snäll

Och du vill inte ha skäll

Vill du ha ljus

Eller en mus

Välj själv

Eller vill du segla i en älv

De var en.

Här kommer en annan

Du gillar en häst

För den är bäst

En fin färg är grön

Och du är så skön

Tycker du om att måla

Eller att skåla

Var inte blyg

Isället smyg

De är bra

De är inte snällt att dra


Haha!

Det kanske var bara rim?

Vad vet jag(?)

Hejdå!






Av Molly Johansson - 20 december 2011 19:48

Hej!
Nu har jag gjort en liten ändring i veckans blogg!

Jag kommer inte skriva varför den blev veckans blogg!

Men veckans blogg är.....

Ida!

Hennes blogg heter idaamandusson.devote.se!

grattis till dig!

Hejdå!

Av Molly Johansson - 20 december 2011 19:41

Hej!

Äntligen har de kommit snö IGEN.

De hade snöat förrut med, men de rengna bort. =(

Hoppas att de är snö i Vemdalen i alla fall!

Jag vill verkligen ha en snöig skidsemester!


Nu gör jag inget.

Elr jag tittar ju på Halv Åtta hos mig!

Sen ska jag titta Semifinal i Top Model!

De står mellan Hannah, Brittani o Molly =)

Jag hejar på Hannah.

Asså jag vill att Molly bara ska åka ut!

Hon är alltid så sur.

Aa får se vem som åker ut.

I nästa inlägg kommer veckans blogg!

Hejdå!

Av Molly Johansson - 20 december 2011 15:11

Hej!

Nu sitter jag och tittar på TV och äter polkagris!

MUMS!

 

HAHA!

Liten!

Den hade gått av så den blev rätt så liten när jag åt upp alla bitar förutom denna!

Hejdå!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards