Moooolllyyy

Alla inlägg under februari 2012

Av Molly Johansson - 20 februari 2012 18:09

Hej!!

Nu har jag gjort nya naglar!

Resultatet:

 

Gjorde Smileys på mina naglar nu!

:):):):)

Idag har jag varit i skolan och sen när jag kom hem satt jag i soffan och slöade bara...

idag fyller min syrra Tova år!

ETT STORT GRATTIS!!!!!!
Hejdå!
 

Av Molly Johansson - 19 februari 2012 20:44

Hej!
Som jag sa i förra inlägget så slulle jag lägga ut på mina nya naglar!

Här kommer dom!

   

Syns inte men det står Tova 8 år!

Det är bara för min lilla Tova fyller 8 år i morgon! <3<3<3<3<3<3

Hihi!

Hejdå!

 

Av Molly Johansson - 19 februari 2012 20:13

Hej!

Nu är jag hemma från Trysil!

En helt galen rolig tid där!!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Första dagen!


Vi kom fram.

Sen så packade vi upp och så bäddade vi sängarna och så...

Sen var det ju bara att äta mat och titta på TV!

Hehe!

Sen gick vi å la oss

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Andra dagen!

Vi åkte såklart skidor och det var hur kul som helst!!

Sen när vi kom hem så åkte jag och min kompis Maja längdskidor!

Det gick ju jättttebra...

Ne, det gjorde det inte...! :P

När vi hade åkt en liten bit så gick vi till en liten "Snösoffa".

Det såg ut som en soffa av snö...

Vi gick in i den med längdskidor när det var djup snö!

Vi låg där i med längdskidorna och vi kom inte upp!

Men med lite samarbete så klarade vi det!

När vi låg där i så gick min längdskidstav sönder på mitten! :P:P:P:P

Sen åt vi mat och myste framför TV!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tredje dagen

Åkte skidor

Kul!

Sen åt vi mat och sen myste vi framför TV!

-------------------------------------------------------------------------------

Fjärde dagen

Åkte skidor.

Sen så åt vi mat Tacos

Myste framför TV:n och tittade på  Melodifestvalen!

Sen skulle jag gå och lägga mig men istället så stanna jag uppe och tittade på James Bond (007 Bond)

Sen gick jag och la mig.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sista dagen

Packa Packa Packa!

Vi åkte hem...!

:(

----------------------------------

Men nu sitter jag och tittar på Så Ska Det Låta!
I nästa inlägg som kommer ganska snart ska jag visa mina nya naglar!

Hejdå!

 

 




Av Molly Johansson - 15 februari 2012 11:08

Hej!

Jag vaknade typ vid kvart över sju och ligger fortfarande i sängen!!

Snart åker vi till Tryil!!

Men även om jag inte kommer att blogga på ett tag så hoppas jag att ni ändå kan skicka frågor och kommentarer!

Jag svarar på dom!
Jag lovar..

Ha det bra...

Från Molly!

         

Av Molly Johansson - 14 februari 2012 19:15

Hej!

I morgon åker ju jag till Trysil och jag kommer inte blogga....

Men det kan komma ett inlägg innan jag åker!

Sen kommer jag inte blogga förän på måndag eller söndag!

Men ni kan ju titta in om det kommer något.;)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag är det Alla Hjärtans Dag och jag hoppas att alla har haft det riktigt riktigt bra!!

Jag har varit med mina kompisar Tella och Mathilda.

Vi har varit ute i snön och åkt pulka och haft snöbollskrig!

Kul!
Sen har vi spelat ett spel som heter HedBanz!

Det är JÄTTEKUL!

Man har typ ett band runt huvudet och sen sätter en kompis ett kort på ett litet hål elr vad man nu ska kalla det

och så får man ställa Ja elr Nej frågor tills den som ska gissa har klurat ut det!

Men det går ju på tid så man får skynda sig :P

Aa men idag ska jag titta på Top Model Sverige!

Kul!

Hejdå!

 

Av Molly Johansson - 13 februari 2012 17:13

Hej!!

Idag har jag inte gjort något speciellt...

Jag har typ bara tittat på TV, läsit och sen var jag mamma och Tova och gick på isen!

Det var KUL!

Här kommer en bild på min "ISSAK" Jag hittade!


   Själv tycker jag det ser ut som en stövel elr något!

Kommentera vad ni tycker!

Hejdå!

  

Av Molly Johansson - 13 februari 2012 12:28

Hej!

Nu har jag gjortt nya naglar...

Resultatet:

 

Ska äta plättar snart!

Hejdå!

   

Av Molly Johansson - 12 februari 2012 19:11


Hej!

Nu har jag gjort en ny bloggskylt...

    

Kommer en bild på mig just nu:

   

Ha det bra!

Hejdå!

 

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards