Moooolllyyy

Alla inlägg under februari 2012

Av Molly Johansson - 24 februari 2012 19:45

Hej!

I morgon måste jag gå upp vid typ 7 elr tidigare!

Vet ni vrf...?

För att jag har handbollsmatch och det börjar 8!

Så tidigare än 7 blir det!!

Aa men sen måste jag STÄDA på rummet för sen i kväll så ska vi ha kalas för att Tova fyllde ju år i Måndags!!

Dom som kommer:

Ida och Ebba Deras familj och Mormor och Morfar!!

Ha En Bra FredagsKväll!

Hejdå!

Av Molly Johansson - 24 februari 2012 19:41

Hej!

Nu har jag gjort nya naglar!!

Blev Toad nails!

 

Hejdå!

Av Molly Johansson - 24 februari 2012 15:48

Hej!!
Nyss slutade Trollkarlstävlingen!!

Den som vann var Alex!!

Jag visste typ det!

För man visste ju att Justin är ett geni och då kan man chansa!

Och Max...

Nee jag kände liksom bara det!

Aa men...

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Enligt aftonbladet är den nya prinsessas namn Estelle Silvia Ewa Mary!

Hejdå!

Av Molly Johansson - 24 februari 2012 14:15


Hej!

Ska på handbollsträning!

Vid fem i tre så är det Familjens Trollkarlstäving!!
Det är i Magi på Wawerley Place!

Det står mellan Justin Russo Alex Russo Max Russo!!

Nu kommer nya/gamla bilder!

Dagens Outfit är nya bilder!:

Linne-H&M

Tröja-Kapphal

Mjukisbyxor-Handbollen

 

Dom här armbanden har jag på mig!

Dom köpte jag i Turkiet!

Nu kommer gamla bilder:

         

         

       

Nu tittar Jag på Ant, (Avanserad Ny Talang)

Hejdå!

Av Molly Johansson - 23 februari 2012 18:19

Hej!

Idag har jag varit med Anna!

Vi spelade fotboll!!!

Kul!
Vi spelade med några killar i klassen!!

Vi körde tjejerna mot killarna.

Tjejerna vann!

Det var två(Jag och Anna) Tre (Killarna)

Men vi vann med typ 17-11

Haha!
Nu ska jag äta mat!
Hejdå!

Av Molly Johansson - 22 februari 2012 17:27

Hej!!

Nyss kom jag hem från Friskis&Svettis.

Har duschat och så.

Nu sitter jag och tittar på Lycka till Charlie!
Sen i kväll är det Sveriges Mästerkock!
Sen ska jag är kebabtalrik!

Kommer två bilder:

   

Hehe!
Hejdå!

 




Av Molly Johansson - 22 februari 2012 14:53

Hej!

Nu så sitter jag med Tella i soffan och ser på TV!

Idag ska vi träna på Friskis&Svettis!
Kort inlägg men dagens outfit kommer nu:

Tröja-Lindex

Linne-H&M

Byxor-Från Handbollen

Hejdå!
    

Av Molly Johansson - 21 februari 2012 15:19

Hej!
Idag i skolan tittade vi på en film som hette Skellig.

Vi åkte till bion!

Dagens Outfit:


 

Tröja-GinaTricot

Linne-H&M

Byxor-KappHal

En bild på mig

 

Hehe!

Satte på en liten rosett i håret från PiZap

Hejdå!

 

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards