Moooolllyyy

Alla inlägg under juli 2012

Av Molly Johansson - 15 juli 2012 19:51

Visa min mobil

 

Samsung Galaxy Ace


Av Molly Johansson - 15 juli 2012 19:44

Saker jag inte gillar


Tecknat

Choklad

Städa


Av Molly Johansson - 15 juli 2012 19:41

Favoritlåtar


Call me maybe

Hit The Light

In the club

Amazing

Nossa Nossa(I se eu te pego)


Av Molly Johansson - 15 juli 2012 18:05

SAKER JAG ÄLSKAR(FÖRUTOM FAMILJ OCH SÅ)

Flaggor

Jordgubbar


Av Molly Johansson - 15 juli 2012 17:58

Saker som jag vill göra när man gör något pinsamt


Spola tillbaka tiden

Bli osynlig


DET SKULLE VARA NÅGOT VA!?


Snart kommer "andra"


Av Molly Johansson - 15 juli 2012 17:53

Hej!
Ganska nyss spelade jag och pappa lite tennis.

Jag tänkte göra en "tiosaker(BARA FÖR IDAG)" för att vi kanske ska åka till Italien i morgon så jag vet inte om amn kan gå in på bloggplatsens app då.

Aja så jag gör någon sak nu!

Så det kommer tio inlägg på raken ;)
Hejdå!



ANT

Av Molly Johansson - 15 juli 2012 16:00

Hej!
Nu ser jag på ANT.

Det blev inte monopol utan minigolf!

Kul, förutom att jag är sugig på minigolf :P

Men nu ska jag kolla på bloggar och så!

Hejdå!


Av Molly Johansson - 15 juli 2012 09:54

Hej!

Är lite iriterad!

Alla svaren kom inte ut på några!

Ebba och Elwiras så här komemer svaren


Elwira

Hur många unika besökare har du per dag?
30+

Hur länge har du haft bloggen?

ett år och tre månade ungefär

Tycker du din blogg är stor?

Nej

Vem är din bloggkändis?

kenzas och fokis

Vem är din favokändis?

Selena Gomez och många mer

Vad är din favomat?

Fiskgratäng och Tacos

Läser du Nellie Berntsons blogg?
Nej

Känner du Emilia Bertilsson?
Nej

Rider du?
nej


ebba

Besökarrekord?

55

Hur många besökare har du per dag?

30+

Vilka är dina 3 favobloggar?

Vet inte

Vad är det bästa med en blogg?
Allt

Vad
 är det sämsta med en blogg?
Inget

kan du göra en frisyr video?

Ja

Vem är din bästis?
Maja

Varför startade du en blogg?
För kompisar och kusiner hade det, så  ville jag testa

Har du någon fobi? Vad i så fall

Ormar :O

Gillade du dessa frågor?
ja


Sen fick jag frågor nyss av en tjej som heter Klara

Favoritgodis?

Salta

Vilken dag på veckan gillar du mest?

Fredag

Vad heter du i mellannamn?

Lovisa

lillaklara.bloggplatsen.se


Nu ska vi spela monopol!
HejdÅ!



Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards