Moooolllyyy

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Molly Johansson - 14 augusti 2012 20:45

Linne-KappAhl
Shorts-KappAhl

Av Molly Johansson - 14 augusti 2012 20:25

Hej!

Först så ville jag bara säga att förlåt att jag inte har bloggat idag!

Men nu tänkte jag berätta varför.


I morses åkte vi till ett badhus och badade i några timmar.

Sen så åt vi.

Sen tar det typ en timme hem och så.

Sen så hade jag så himla brottom att ringa till Anna, som har varit borta i lite drygt en månad.

Så vi hade grymt kul asså!

Vi slog nästan vårat skrattrekor(;

När vi körde klockan så sparka hon i sin ena stortå i stenplattor:O

Sen så när vi hoppade studsmatta så har dom typ en liten studsmatta "under typ".

När hon hoppade ner på den från den stora studsmattan och så skulle hon hoppa ner från den lilla studsmattan så slog hon i den andra stortån!:))

Hon bara AJJJJ!

Sen bara skrattade hon!

Haha!

Då skrattade jag med då:)

Men det var kul!

Sen så spelade jag fotbollsmatch mot våra egna lagkamrater.

Men vi vann med 4-2!

Jag gjorde 2 mål av 4.

Men sen så när jag kom hem dushade jag och sen åt ajg.

Men nu ser jag på Allsång På Skansen.

Bara för det blir ett långt inlägg så kommer lite nya och gamla bilder.

           

Ni ser min kusin Ebba i bakrunden:) 

 



Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards