Moooolllyyy

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Molly Johansson - 6 september 2012 14:49

Hej!

Idag kom jag nyss hem från skolan.

Vi har varit på lägerskola.

Jag ska berätta lite nu.



Först så åkte vi dit då.

Sen så tittade vi runt lite.

Sen fikade vi:)

La ut våra madrasser på golvet och så.

Sen fiskade vi.

Det var kul, även om jag INTE är bra på att fiska då men.

Sen så fick man paddla kanot elr göra en sak med min lärare.

Vi var två grupper.

Jag var först med våran lärare.

Man skulle göra olika uppdrag.

Det var kul!

Sen efetr det så skulle vi laga mat på stormkök!

Det var kul!

Vi gjorde köttbullar och makaroner.

GÖTT!

Sen så bytte vi.

Så jag paddlade kanot.

Det var kul!
Sen så hade tjejerna ett minispa.

Mysigt!

Med ansiktsmasker och så.

Vi fick bada bort ansiktsmasken.

Sen så hade vi lägerbål vid elden.

Vi grillade korv och masmellows(STAVNING)

Mysigt!

Sen hade vi lite 10-min lekar.

Det var kul det med!

Sen åt vi godis.

Sen så kröp jag in i min sovsäck och läste.

Sen så vaknade jag vid 06.45

Sen åkte vi buss hem.

Då åt vi mat och sen hade vi rast.

Efter det så såg vi på en film och åt upp allt godis jag hade kvar.

Åt upp allt:)

Men nu så sitter jag i soffan och ser på TV.

Sen så i kväll blir det fotbollsträning.

Kul:)

nu blev det ett långt inlägg men aja.

Hejdå!

 

     




Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards