Moooolllyyy

Alla inlägg den 26 september 2012

Av Molly Johansson - 26 september 2012 21:10

Godnatt!

Japp nu ska jag sova, fast jag ska läsa Systrar i Jeans fjärde sommaren först!
Hörs I Morgon!

Tv

Av Molly Johansson - 26 september 2012 19:31

Hej!

Nu sitter jag vid TVn och myser med datorn xD!

HAHA!
Ne, men jag sitter och ser på Camp Rock på disney channel.

Senare vid åtta så ska jag se på Bonde Söker Fru.

Skojigt!

Kollar lite på KIK för min kompis Anna kom hem idag.

Så alla chattar typ med henne.

B la jag då:)


Jag var ju hamstervakt åt hennes hamster:)

Så hon kom till mig och hämtade hennes hamster.

Gick i pyjamas och vått hår till henne.

Haha!

Men aa.

Har inget mer att skriva om mer.
Hejdåå!

Av Molly Johansson - 26 september 2012 18:23

Hej!
Nyss kom jag hem från handbollen.

Det var kul!

Jag började med att göra ett mål på träningsmatchen för säsongen.

Ska nog hoppa in i duschen snart.

 

Haha!

Sådär kan man se ut efter en handbollsträning.

Hejdåå!

Av Molly Johansson - 26 september 2012 15:14

Hej!
Nu har jag kommit hem från skolan för ett tag sen.

Satte på TVn som vanligt...:P

Kollade också på Youtube, älska mig kollade jag på.

Den är bra.

Tova kom nu och satte på TVn så jag kollar också;)

Men lite senare sen är det handboll.

Det blir min första handbollsträning för året:)

Handbollen har hållit på ett tag, men det blir min egna!


Men jag kan berätta om skoldagen.

Ja, det hände inte något jättespeciellt, men aja, tänkte ändå berätta.

Vi hade idrott.

Vi spelade Kinball.

Om ni inte vet hur den ser ut så ser den ut såhär:
 

Man typ är 3 lag.

Sen så är man 4 st i ett lag.

T ex lagens färger kanske är:

Röd, Blå och Gul.

Då ska man(om t ex röda servar) ska man då skrika Omnikin(och färgen som man vill ska fånga bollen) GUL!

Sen skjuter man i väg bollen med BÅDA armarna.

Annars om man gör det med en arm kan man skada armen och axeln och så.

Men sen om det gula laget inte fångar så får dom andra 2 lagen poäng.

Och idag på gympan körde ju vi detta och det laget jag var i vann:)

JIPPIE!

Haha!


Jaa sen på rasterna kör våran klass en lek vi har hittat på.

Vi kallar den"Basketleken".

Orkar inte skriva allt om hur den är.

Lite enkelt bara:
Skjuta basketbollen och försöka träffa gräset på de andra lagets ruta.

Haha!

aa det var lite enklare förklaring! xD

Men nu ska jag städa bort allt mitt från när jag gjorde potatisbullar.

Hejdå!
 


Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards