Moooolllyyy

Alla inlägg under mars 2013

Av Molly Johansson - 2 mars 2013 23:29

Av Molly Johansson - 2 mars 2013 22:43

Detta är då mollybollys look of today för kvällen.
T-shirt-Vero Moda
Byxor-KappAhl
Halsband-KappAhl
Skal-Clas Ohlsson

Av Molly Johansson - 2 mars 2013 22:15

Hej!
Jag vet att jag sa att jag tänkte berätta om cupen i morgon, men jag gör det nu i stället.
Det var samling kl. 11.00 och vi snackade taktik och så. Senast åkte vi. Haha skvätte yhougurt i bilen. Jag är riktigt smart. (NOT) men vi spelade första matchen 13.00 tror jag. Den vann vi med 2-0. Sen så andra matchen vann vi med 3-0 tror jag. Sen sista matchen i gruppspelet kom vi lika. 0-0. Men vi kom 1:a i våran grupp. Då behövde inte vi spela 8-dels final. Vi spelade kvartsfinal. Några på läktaren som typ inte visste vilka vi va sa att vi och dom vi mötte var dom säga och dom tyckte att vi skulle mötas i finalen. Men först satte dom 1-0. Efter en stund så blev det frispark nära mål för oss. Den missa. Sen fick jag bollen och sköt en tåfjutt i stolpen. Sen fick jag den igen och sköt. Det kom på ribban. Sen fick Anna tag i bollen och satte 1-1. Ååå!! Skrek som 17!!!!! Sen blev det lika och då blev de Sudden death. Då får man bara ha två utespelare och en målvakt. Vi förlorade då:'(. Men dom körde liggandes spel(vilket man inte får göra) så då fick dom mål för de lixom. Men vi var det enda laget på HELA cupen dit som gjorde mål på dom. Är riktigt nöjd!!! Men skitskööjjj var det verkligen!!!!!!

Av Molly Johansson - 2 mars 2013 22:04

Hej!
Är så sjukt trött asså! Spelat fotboll typ hela dagen. Seriöst. Jag var sjukt trött när klockan bara va 18.00 Gaaa! Men haha nu får man väll allt tagga till handbollsmatcher i morgon.

Av Molly Johansson - 2 mars 2013 22:04

Hej!
Är så sjukt trött asså! Spelat fotboll typ hela dagen. Seriöst. Jag var sjukt trött när klockan bara va 18.00 Gaaa! Men haha nu får man väll allt tagga till handbollsmatcher i morgon.

Av Molly Johansson - 2 mars 2013 20:47

Hej!
Nu har Tova släktkalas på mammas sida. Jag, Tova, Ebba och Ida sitter nu och äter tårta. Ser ju också på melodifestivalen.
Jag tänkte berätta om cupen fast det blir i morgon. (;

Av Molly Johansson - 2 mars 2013 10:47

Hej!
Nu så ska jag snart åka och hämta upp Anna. Vi ska på fotbollscup! Kuuuuul!!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards