Moooolllyyy

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Molly Johansson - 7 februari 2013 14:36

Hej!
Nu är jag hemma från skolan och jag kollar bara på TV. Jag har inget planerat idag. Antagligen ska jag bara ta det lugnt.
Hejdå!

Av Molly Johansson - 7 februari 2013 07:26

Hej!
Nu har jag nästan gjort i ordning mig. Ska bara borsta tänderna. Men idag när jag vakna så hade det kommit ännu mer snö än det var i går. Visst det är fint att kolla ut och se snön men annars så är det lite tråkigt. Men aja. Får la åka pulka osv. Men en sak är jag glad för att snön kommer igen. Två saker: jag glömde att fota dom fina träden med snö på grenarna senast det var snö. Men det har jag gjort lite, men jag tror att det blir mer idag. Sen den andra saken är att Tova min lillasyster fyller år den 20de februari så hon har ALLTID haft snö på hennes födelsedag. Så det är la kul att hon blir glad;)
Hejdå!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards