Moooolllyyy

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Molly Johansson - 11 februari 2013 18:44

Hejhej!
Nu tänkte jag berätta om dagen. Först så kom en fotbollskompis som heter Iman till mig. Clara K ville vara med så hon kom. Men vi hade verkligen skitkul! Först så spelade vi just dance 4. Haha vi skrattade typ hela tiden. Sen så åt vi pannkakor. Mums! Men sen gick vi ut och åkte pulka i en backe lite längre bort. Längre bort än där jag bor. Vi hade skitkul där med!! Vi åkte tåg. Clara var först sen jag och sen Iman. Vi åkte på ett gupp. Clara missade ALLTID men jag och Iman körde på guppet hela tiden. Sen gick vi hem och få målade jag Imans naglar. Efter det körde vi mörkedatten. Vi hade filtar och mössa på oss med allt hår I mössan, för att det skulle vara svårare att gissa. Haha kan inte fatta hur vi såg ut haha!!
Men sen åkte Iman hem och då var det bara jag och Clara. Vi körde Fia med knuff. Vi hann inte spela så länge förr att claras mamma kom. Men sen så sköt jag och pappa boll lite och så. Nu ser jag på TV. Men det var min dag!
Hejdå!

...

Av Molly Johansson - 11 februari 2013 11:28

Hej!
Nu så ser jag på TV och väntar på en kompis. Vi ska bl.a Åka pulka och spela just dance 4. Men aa. Just det! Kom inte på ngn rubrik....xD

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards