Moooolllyyy

Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Molly Johansson - 6 maj 2013 11:30

Easy summer outfit

En enkel och fin outfit nu till sommaren, den passar både till att gå ut på resturang, bara chilla eller kanske gå till stranden. Ett vitt längre linne, rosa vita shorts och ett par remskor med klack. Sen räcker det bara med en mascara!

Kram! 

Av Molly Johansson - 6 maj 2013 07:54

Godmorgon!

Vaknade nyss. Då gick jag upp och satte mig framför TVn och datorn. Jag går inte till skolan nu på morgonen därför jag ska åka och ta blodprov för körtelfebern. Asså jag vet inte om jag skrev det på bloggen, men för cirka två veckor sen så åkte jag och tog blodprover och då var det körtelfeber. Så detta blir ett återbesök. MEn jag ska i alla fall gå till skolan. 

I eftermiddag har jag inte direkt några planer. Kanske plugga, hänga med TOva til stallet, jag vet inte men något gör jag väll. Men det kommer upp ett tidinställt inlägg idag.

Kram!

 

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards