Moooolllyyy

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Molly Johansson - 13 maj 2013 21:16

Hej!
Jag tänkte nu gå och lägga mig.
Skola i morron då som vanligt... Men jag vet att uppdateringen inte alla är bra just nu. Ska verkligen försöka. Men kan inte ni kommentera vad jag ska göra för inlägg så gör jag alla. Då blir det ju mer uppdatering. Men om ni vill så kommentera. Skulle vara jättegulligt!

Men lite om dagen nu då.
Skola först... Inget speciellt. Sen åkte jag med mormor och morfar hem till oss. Städade rummet och Alvins bur då. Efter det så åkte vi vidare till Tovas tidning. Dom hoppade små hinder. Tova hade fotbollsträning efter det också. Först så åkte jag och mamma och handlade. Pappa kollade på Tova(mamma och pappa kom hem innan vi skulle åka till ridningen). Sen kollade jag och mamma också på Tova. Sen åkte vi hem och åt Tacos bara tog det lugnt. Jag och Tova fick ju lite grejer också som ni såg i förra inlägget. Kollade på Tv sen och så.
Det var min dag!
Kraam och godnatt! <3

Av Molly Johansson - 13 maj 2013 20:36

Hej!
Mamma och Pappa kom hem från Rom idag. Dom har varit där i fem dag. Men jag fick i alla fall två saker. Älskar verkligen båda sakerna. En liten gullig väska som det står I <3 Roma. Det har även ett hjärta med glitter i. Dragkedjan är även ett hjärta! Älskar denna!
Sen är det ett par örhängen. Jättesöta ugglor. Älskar dom!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards