Moooolllyyy

Alla inlägg under augusti 2011

Av Molly Johansson - 21 augusti 2011 14:05

Hej!

Jag skrev ju i förra inlägget att jag skulle spela fotbollsmatch mot Hällekis.

Det gick superbra.

Vi van med 5-0.

Hejdå!


Av Molly Johansson - 21 augusti 2011 08:21

Hej!

Idag ska jag ha fotbollsmatch mot Hällekis.

Vi har samling halv tio.

Så jag ska äta frukost nu.

Hejdå!


Av Molly Johansson - 20 augusti 2011 13:46

Hej!

Nu har jag nyss kommit hem från stan.

Jag var med mamma.

Mamma köpte till mig kläder och skolsaker.

Hejdå!





Av Molly Johansson - 19 augusti 2011 17:52

Hej!

Idag har jag varit hos mormor och morfar.

Jag har sytt sen groda.

Här kommer några bilder på hur den ser ut.

  Såhär ser framsidan ut.   Såhär ser undersidan ut.   Ögen är gkorda av knappar.

Jag ska åka och titta på September sen.

Ska äta nu.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 18 augusti 2011 19:38

Hej!

Idag har jag varit med Tella hela dan.

Vi cyklade till Roma och åt mat.

Sen var det fotbollsträning.

Vi har gjort skott på mål.

Höga skott.

Sen gjorde vi en passövning.

Sen sprang vi.

Nu har jag nyss ätit kvällsmat och en chokladboll.

Nu ska jag spela fotboll med pappa, Tova.

Sen ska jag dusha.

Bjuder på en bild.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 17 augusti 2011 20:08

Hej!
Idag har jag varit med Tella och Clara.

Vi har målat naglarna, spelat IToy, spelavuxen buzz och tittat på TV.

Idag har det åskat och blixtrat.

(Vet inte om det var här)?

Nu har jag nyss kommit hem från Tella.

Vi ska sova över.

KUL!

Nu kommer lite bilder.

  Jag i morses   Jag hos Tella i Tisdags     Jag i morses   Tella i Tisdags.

Nu ska Tella blogga.

Hejdå!


Av Molly Johansson - 17 augusti 2011 09:57

Hej!

Nu har jag nyss sett på Pinsamheter på sommarlovsmorgon.

Ska snart äta frukost.

Jag ska sen va med Clara och Tella.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 16 augusti 2011 16:30

Hej!

Igår sov jag hos Tella.

Vi kollade på 2 filmer.

Den första vari Harry Potter och De vises sten.

Den andra var Kalle Blomkvist och Rasmus.

 

Harry Potter och de vises sten

 

Kalle Blomkvist och Rasmus.

Hejdå!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards