Moooolllyyy

Alla inlägg under augusti 2011

Av Molly Johansson - 12 augusti 2011 14:51

Hej!

Idag har jag varit med Anna.

Anna gick hem för att äta nu men jon skulle komma till mig sen.

Nu ska jag och Tova ha vatten krig. :)

Hejdå!

Av Molly Johansson - 11 augusti 2011 17:01

Hej!

Nu ska jag snart åka och hämta Anna.

Vi ska till fotbollen.

Idag har jag bara varit hemma och pärlat  pärlplattor.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 11 augusti 2011 12:10

Hej!

Nu är jag klar med den Tyska flaggan.

  Här är den!

Jag kommer inte lägga ut mer bilder på mina pärlplattor.

Eller jag kommer kanske lägga ut samma bilder.

Kom ihåg att komentera vilken som är snyggast.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 11 augusti 2011 10:16

Hej!

Nyss har jag ätit frukost.

innan det såg jag på flyg 29 saknas.

Det är jätte spännande.

Idag vet jag inte riktigrt vad jag ska göra.

Kanske bara vara hemma eller va med någon kompis.

Men i kväll blir det fotboll. (KUL)

Hejdå!

Av Molly Johansson - 10 augusti 2011 18:40

Hej!

Idag har jag vart med Clara.

Vi har pärlat mest.

Idag gjorde jag ett hjärtan-format.

Storbritaniens flagga.

Blev jätte nöjd!

Nu sitter jag i min OnePiece och värmer mig för jag cyklade hem i rengnet.

Här kommer lite bilder på pärlplattor jag har gjort.

  Här är Storbritaniens flagga. men den blev på sne.   Här är den Amrikanska flaggan.   Den Franska flaggan. Men den blev på sne   Svenska flaggan

Och nu håller jag på att göra den tyska flaggan.

Kommer ut en bild på den när den blir klar.

Komenter vilken flagga ni tycker är snyggast.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 9 augusti 2011 19:52

Hej!Nu bloggar jag på pappas IPad. Ska snart dusha. Har nyss spelas fotboll. Första för säsongen.Sen efter dushen blir det Allsång på skansen med familjen. Hejdå!

Av Molly Johansson - 9 augusti 2011 15:20

Hje!

Nu har jag nyss som ni ser i rubriken pärlat klart den Franska flaggan.

Och Tella har nyss gjort färdigt den Amrikanska flaggan.

Vet inte vad jag ska göra sen för flagga.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 9 augusti 2011 12:50

Hej!

Nu är jag med Tella.

Vi tittade nyss på Flyg 29 saknas. "2 avsnitt"

Snart ska jag och Tella pärla.

Jag gör den Franska flaggan. (Jag har också gjort den Amrikanska flaggan och den svenska flaggan)

Tella gör den Amrikanska flaggan.

Kommer kanske ut bilder på mina flaggor lite senare.

Får se.

Hejdå!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards