Moooolllyyy

Alla inlägg under augusti 2011

Av Molly Johansson - 8 augusti 2011 13:29

Hej!

Nu har jag nyss åkit buss till stan.

Vi lämmna tillbaka en bok och åt på Rohdos.

Jag tog kebabtalrik med stark sås MUMS.

Nu ÖS rengnar det.

Vi hade tur med rengnet när vi gick hem för då rengnade det sådär.

Igår när jag var med Tella hann vi inte måla naglarna så det är därför det inte kom ut någon bild.

Men här kommer en annan bild.

  Hejdå!

Av Molly Johansson - 7 augusti 2011 18:44

Hej!

Nu är jag med Tella.

Vi har gjort massor med roliga saker.

Snart ska vi måla naglarna och titta på TV.

Kanske kommer ut bilder på hur mina och Tellas naglar blev.

Hejdå!




Av Molly Johansson - 6 augusti 2011 19:58

Hej!

Nu ska jag titta på sommarkrysset och äta godis MUMS!

Hejdå

Av Molly Johansson - 6 augusti 2011 18:26

Hej!

Nu är jag med Tella.

Vi har tittat lite på film "Änglagård 3".

Gjort en film men den tängker jag inte lägga ut på bloggen.

Vi har ätit glass.

Och mycket mera.

Här kommer 3 bilder på mig och Tella.

  Jag och Tella   Jag  

Tella

Hejdå!

Av Molly Johansson - 6 augusti 2011 10:01

Hej!

Det är lite försent men... När jag var i Öland hoppa jag någon sorts studsmatta med sele.

Man flög jätte högt upp.

Man kunde göra volter också.

Jag gjorde 3 bakotsvolter.

Första blev inte bra men när den som ägde dom kom och sa hur man gjorde gick det bra.

Idag kanske jag är med kompisar.

nu ska jag äta frukost.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 5 augusti 2011 14:28

Hej!

Nu är jag på 1-årskalas för Alfons.

Jag bloggar på Antons dator.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 4 augusti 2011 20:04

Hej!

Idag har jag varit och badat med familjen! "Jätte Skönt",vi har också varit på stan och köpt present till Alfons.

Jag och Tova har busat som bara den idag! hihi

Kanske ska spela fotboll med familjen sen.

Här kommer lite bilder.

  Blommor

Mamma och Pappa

  Jag

Hejdå!!


Av Molly Johansson - 3 augusti 2011 13:16

Hej!Nu är jag i Öland på Böda camping. Det är jättevarmt varje dag. Vi har vart här i 4 dagar och vi åker hem imorgon.Stranden är jättefin. Nu ska jag snart äta mat. På Fredag ska jag på 1 års kalas för Alfons. Hejdå!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards