Moooolllyyy

Alla inlägg under maj 2012

Av Molly Johansson - 5 maj 2012 07:22

Godmorgon!

Nu har jag nyss vaknat.

Elr nyss å nyss.

Vaknade kl. 7.00

Kort inlägg.

Men jag LOVAR att det kommer bli flera inlägg under dagen.

LOVAR!
Men nu ska jag titta runt på mobilen och på andra bloggar.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 4 maj 2012 17:27

Hej!

Idag har jag varit med Anna och Mathilda.

Vi gjord einget först.

Men sen så hoppade vi studsmatta.

Sen så åkte vi till sommarkiosken.

Jag köpte en liten sluch.

Sen så ringde Alexander W och undrade om vi ville spela fotboll med han och några andra i klassen.

Det ville vi så vi åkte till fotbollsplanen.

Sen nu så sitter jag och ser på TV.

I kväll blir det fredagsmys!

JIPPIE!!!

Aja.

Hejdå!

mollybolly.Bloggplatsen.se

Bara roligt...:)

Av Molly Johansson - 3 maj 2012 20:16

Hej!

Idag har jag varit med Anna.

Jag målade hennes naglar med Brittiska flaggan.

För er som kanske inte vet hur Brittiska flaggan ser ut så ser den ut såhär:

En av mína favoflaggor.

USA är också min favoflagga också.

Men nu går vi till när jag var med Anna.    

Men efter gick jag ut med Anna och hoppa studsmatta.

Då kom Annas lillasyster ut och hoppa med oss.

Sen så ringde vi till några i klassen och fråga om dom ville vara med på fotboll.

Då spelade vi lite fotboll:))

Sen vid 16.30 gick jag hem för det var fotbollsträning:)

Första träningen ute.

Jag lyssnade på Hit the Lights.

En utav mina favolåtar!!!!!!!!!

Men fotbollsträningen var rolig(JOBBIG)
VI sprang och spelade lite match.

I slutet så fick man göra lite vad man ville.

Då gjorde jag, hanna, matte(mathilda), Emilia Anna pricken.

Jag fick ingen prick!!

  

Sen var det slut.    

Nu så har jag nyss gjort engelska läxan och tittar på Let´s Dance

Det är HOCKEY VM i morgon så Let´s Dance är flyttad tills idag.

Har nog inget mer att skriva.

Förlåt för långt inlägg men det kanske ni gillar...?

Vad vet jag?

Men här kommer lite bilder jag nyss tagit:

   

Inte så snygg men här kommer några gammla bilder:

             

Fotograf- Ebba Amandusson      

Hejdå!                                                                                                                                     


























Av Molly Johansson - 2 maj 2012 20:17

Hej!

Nu ser jag på Arga Snickaren.

Jag KIKAR ju också med mina kompisar också!



 

Snyggaste bakrunden med den söta Danny Saucedo

Han e söt asså!

Eller?

Vad tycker ni?

KOMMENTERA GÄRNA

Hejdå! 

Av Molly Johansson - 2 maj 2012 17:48

Hej!
Nu är jag hemma från när jag sprang med mamma.

Det var jobbigt!!!

Men aja.

Om jag spänner benen helt raka så typ går benen in istället.

I kväll ska jag äta Fiskgratäng och sen så kanske vi äter Tovas tigerkaka hon gjorde förrut.

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Så...

...Hejdååå!

Av Molly Johansson - 2 maj 2012 15:38

         

Av Molly Johansson - 2 maj 2012 15:00

Hej!

Nu har jag gjort nya naglar:

Små sööta pandanaglar.

HIhi!

SÖÖTA!

Dagens outfit:

Shorts-KappAhl

Tights(STAVNING)-H & M

T-Shirt-Gina Tricot

Hejdå! 

Av Molly Johansson - 1 maj 2012 20:35

Heej!

Idag har jag inte hunnit bloggat.

Men jag har haft fullt upp.

Jag har varit med Anna och Emma.

Sen så var jag nyss på kalas, mion kusin har fyllt år.

Så jag kom hem nyss.

SAKER SOM JAG MÅSTE GÖRA I MORGON!

1: Städa Alvins bur.

2: Springa med mamma.

Haha!

Två saker.

Men aja.

Nu ser jag på Americans Next Top Model ALl Star äter äpple.

Hejdå!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards