Moooolllyyy

Alla inlägg under maj 2012

Av Molly Johansson - 28 maj 2012 18:57

Hello!

New Nails:

 

Skulle typ föreställa detta:

Men venne.

Jaja.

Hejdå! 


Av Molly Johansson - 28 maj 2012 17:58

Hej!
Idag har jag varit hos frissan.

Såhär blev det:

 

Ful bild!

Men jag toppade lite och så slingade jag lite ljusare färg.

Nu ser jag på TV.

Hejdå!!

Av Molly Johansson - 28 maj 2012 14:17

Heej!
Nyss kom jag hem från skolan och sitter och äter riskaka framför TV.

Senare ska jag ju klippa mig.

Kort inlägg men aja.

Hejdå! 

Av Molly Johansson - 28 maj 2012 07:30

Hej!

Nu ska jag snart till skolan.

Sen efter det ska jag klippa mig.

Kommer ett inlägg då.

Men i går bloggade jag typ inte.

Men vi åkte ut ur klassfotbollen men aja.
Sen så åkte vi till Hjertberg.

Sen så vilade jag lite, sen så ringde några i klassen och undrade om jag ville vara med på vattenkrig.

Det ville jag! 

Efter det så åkte jag hem och tog de lite lugnt.

För vi skulle iväg till Blomberg och bada med fam: Lager.

Det var kallt och roligt.

Ja, sen åkte vi hem!
Hejdå!  

Av Molly Johansson - 27 maj 2012 07:50

Hej!

Somsagt i dag ska vi ha klassfotboll igen eftersom vi gick vidare.

Hittade en cool sak.

 

Visstvar det lite coolt iaf?

Juste!

Hörde att Loreen tog hem seger.

Jippie!
Men ska nog gå upp nu och sätta på TVn och mysa med Alvin.

Jaja

Hejdå! 

Av Molly Johansson - 26 maj 2012 16:42

Hej!
Kom typ hem från klassfotbollen.

Vi gick vidare tills imorgon!! 

JIPPPPIIIIEee!!!

Snart ska jag duscha.

Kort inlägg men aja.

Men du, titta min nya omröstning.

Svara jättegärna på de!!!!!

Hejdå!

 

Av Molly Johansson - 25 maj 2012 21:02

Hej!
Nu ser jag på Let`s Dance.

Idag va jag med Anna och Clara K.

Vi körde lite vattenkrig.

Sen så åkte jag och åt på Läckögrillen.

Sen så åkte jag till Anna igen.

Då visade jag dom en låt.

Det är den här låten:

Sen så visade jag en liten rolig video:

Sen så visade clara ett roligt klipp från Idol.

Haha.

Asså, sorry att jag lägger ut så många videosar men har nyss lärt mig hur jag gör.

jaja

Sen så spelade jag fotbollsmatch.

2-2 blev det.

Sen så åkte vi hem och åt tacos.

Sen så spelade jag fotboll med pappa och Tova.


FÖR DET ÄR KLASSFOTBOLL I MORGON!!!!

JJJJJJJJJJIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! 

Dock lite besviken på färgen.

Ful grön tycker jag.

Jaja!

Länktar i tills i morgon!!

Hejdåe!

Av Molly Johansson - 24 maj 2012 21:12

Hej!

Fy PIP vad skönt med fredag i morrn

Det är väll inte bara jag som tycker det?

Men här kommer en jättegrym och bra låt.

Elr dom bästa från melodifestivalen2012 enligt mig

Av dom som kom till final

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards