Moooolllyyy

Alla inlägg under augusti 2012

Av Molly Johansson - 26 augusti 2012 20:38

Av Molly Johansson - 26 augusti 2012 18:34

Hej!
Idag har jag varit med kompisar.
Hanna en fotbollskompis, anna och clara l.
Vi har spelat kubb.
Vi har också bakat chokladbollar.
Kommer visa dem senare.
Sen har vi spelat vuxenbuzz.
Kul!
Hejdå!

Av Molly Johansson - 26 augusti 2012 14:05

Hej!
Nu kom jagnyss hem från två fotbollsmatcher.
Vi vann båda(:
Första matchen vann vi med 3-2.
Andra matchen vann vi med typ 7-0 tror jag
Men i första matchen gjorde jag ett mål.
I andra matchen gjorde jag 3 mål.
Hejdå!

Av Molly Johansson - 26 augusti 2012 08:25

Hej!
Nu sitter jag och emilia i bilen påväg till fotbollsmatch.

Av Molly Johansson - 25 augusti 2012 20:38

Hej!

Nu tänkte jag berätta hela träningsdagen.

När vi kom dit bytte vi skor osv.

Sen så körde vi lite vanlig träning.

Sen så fikade vi.

Bulle och saft MUMS(:

Efter det körde vi strafftävling, tävlingar mm.

Sen så sprang vi ner och badade.

Vi schamponerade oss också.

I sjön.

HAHA!

Asså det var isande kallt och så VAR MAN TVUNGEN att doppa sig för att få bort allt schampoo.

Haha!

Istället för hjärnfrys så fick man liksom  näsfrus(:
HAHA!

Men efter det gick vi upp och käka lite smått och gått.

Sen så körde vi en lek som mamma berätta.

Men min grupp skulle hitta nummer 19.

Vi sprang runt i tio min för att hitta den.

Det fanns INTE!

Asså ÅÅÅ!

Pappa hittade den inte ens.

Men sen så satte sig Clara K i förarsätet.

Jag satt i fram.

Sen så kom pappa och sa att vi skulle åka.

Då tryckte Clara på startknappen.

Bilen startade och jag bara gapskrattade!

HAHAHAHAHAHA!!

Men nu käkar jag popcorn.

Japp.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 25 augusti 2012 08:50

Hej!

Nu kommer jag berätta lite om dagen.

Efter frukosten så ska jag städa i mitt rum.

Gjorde det i morgon innan stan.

Men ni ska jag dammsuga mitt um.

Men det gör jag efter jag har städat Alvins bur.

För det hamnar typ alltid spån på golvet och så.

Då är det ju inte kul om man nyss har dammsugigt(STAVNING) och får göra det igen...

Men aa det ska jag göra först då.

Sen så ska jag spela in haul videon.

ÅÅÅ VAD JAG BLEV SKITNÖJD MED ALLT ASSÅ!

Men det blir en mini haul.

Jag köpte lite, mer säger jag inte.

Sen ska jag spela in en video också om hur man får en muspekare.

Nu ville jag bara säga om angående videosar kommer jag börja ta video som kategori.

Då kan ni bara trycka på kategori video så kommer det förhoppningsvis upp.

Sen ska jag ha träningsdag med fotbollen.

Samling kvart i ett.

Men jag kommer blogga innan det och antaglien lite på cyklen.

Men det är till åtta så jaa.

Men i slutet kommer vi nog bada.

MYSIGT!
Men jag bloggar iaf.

Men aa.

Sitter nu och SMS:AR på KIK med vänner.

Spelar spel och så.

Nu ska jag kolla bloggar!

Hejdå!

Av Molly Johansson - 25 augusti 2012 08:46

       

Av Molly Johansson - 24 augusti 2012 20:11

Hej!
Nu ser vi på Fångarna på Fortet.
Jaaa nu har jag inget mer att skriva.
Hejdå!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards