Moooolllyyy

Alla inlägg under september 2012

Av Molly Johansson - 19 september 2012 16:02

Hej!

Asså min uppdatering är ju SÄMST nu!

Men jag hinner inte uppdatera så mkt nu med skolan och så.

Men jag försöker göra det så bra så möjlig ändå.

Men det var bara det jag ville säga.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 19 september 2012 16:00

Hej!
Nu är jag med Emilia.

Vi har inte gjort något speciellt.

Men aa.

Igår blev det fotboll:)
Träningen tyckte jag var kul!
kommer ett inlägg snart!

Hejdå!

Av Molly Johansson - 18 september 2012 14:28

Hej!

Nu är jag hemma från skolan.

Vi har startat ett projekt i NO.

Det verkar kul!

Det handlar om allt som vi lärt oss i femman.

Sen när allt är klart ska vi redovisa den.

Men det verkar jättekul!
Men nu sitter jag hemma i soffan.
Men denna dag så ska jag försöka läsa ut min bok.

Har ungefär 80 sidor kvar.

Jag läste ju mer än 80 sidor i går så.

Sen senare i kväll så blir det förhoppningsvis fotbollsträning.

Vi har så dåliga fotbollsplaner.

Det är regnat så mkt idag så det blir jättemkt vatten och så i planerna.

Men aa.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 17 september 2012 15:10

Hej!
Idag så har jag tagiten spruta.
Den gjorde inte så ont som jag trodde.
Efter fick vi saft.
Sprutan var dendär Livmodercancer.
Så det var ju bara tjejerna som fick ta den.
Sen nästan direkt efter hade vi skolfoto också.
Såhär ser det ut nu med plåstret över sticket eller vad man säger.

Av Molly Johansson - 17 september 2012 15:10

Hej!
Idag så har jag tagiten spruta.
Den gjorde inte så ont som jag trodde.
Efter fick vi saft.
Sprutan var dendär Livmodercancer.
Så det var ju bara tjejerna som fick ta den.
Sen nästan direkt efter hade vi skolfoto också.
Såhär ser det ut nu med plåstret över sticket eller vad man säger.

Av Molly Johansson - 17 september 2012 14:53

Recept:
Först tar du en kula vaniljglass(för att det ska bli tjockt)
Sen så tar du mjölk.
Efter det tar du Oboypulver.
Sen ska ni ta i en halva banan.
Sist tar ni en handmixer.
Smaken blir good!
Först banansmak och eftersmaken blir Oboy!
Så gott!

Av Molly Johansson - 16 september 2012 17:02

Hej!
Anledninen av att jag inte bloggat är att jag har tittat på fotboll typ hela dagen.
Har varit inne i alla tre matcher och inte har orkat ta upp mobilen xD
hejdå!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards