Moooolllyyy

Alla inlägg under oktober 2012

Av Molly Johansson - 29 oktober 2012 08:31

Hahaha inte så bra då

Av Molly Johansson - 29 oktober 2012 07:39

Godmorgon!


Vaknade nyss. Det första jag gjorde var att hämta datorn.

Men jag tänkte berätta om dagen.

Jag och min lillasyster ska åka till farfar. Vi får se vad vi gör där. Haha det var LITE om min dag;)

Kort inlägg sorry!
Hejdå!!

Av Molly Johansson - 28 oktober 2012 19:54

Av Molly Johansson - 28 oktober 2012 18:36

Igår:

Vi åkte till Göteborg och checka in på Scandic Crown. Sen åkte vi ner till parkeringsgaraget och parkera. Efter det gick vi upp till vårat hotellrum och lämna våra saker. Sen gick vi på stan och så. Jag köpte lite grejer, som det kommer haul på, som jag har spelat in. (MIN VIDEOFY KANAL KRÅNGLAR, SÅ DET ÄR DÄRFÖR DET INTE KOMMER VIDEOS OFTA!!!) Sen gick vi tillbaka till hotellet och såg på TV. Sen gjorde vi i ordning oss för vi skulle äta nere i hotellet. Det var barnbuffé. Efter det ingick det glass:) Men jag tog strips, köttbullar och cola. Sen till efterrätt tog jag maränger, marsmallows, annanas, jordgubbar, meloner, vindruvor, choklad och jordgubbssås och vaniljglass. ÅÅÅ så gott det var! Sen gick vi upp till hotellrummet och kollade på Så mycket bättre med godis:)
Sen efter en stund gick jag och la mig och greja med mobilen.

Idag:

Vi gick ner och åt frukost. Jag tog massor av frukt, smootie, digestive, fruktsallad, varm oboy osv.

Sen packade vi för vi skulle hem. Påvägen hem så gick vi på unerviseum. Vi tittade på olika djur och var inne i ett roligt rum, med massor av roliga saker. Mend et var KUL! Sen påvägen hem gick vi in på någon affär som jag inte kommer ihåg vad den heter, och sen på IKEA. Kommer på vad jag köpte där med i en haul. Sen åkte vi hem.

Nu så sitter jag i mina nya saker och myser:)
Ha det bra.

Hejdå!

 

Av Molly Johansson - 27 oktober 2012 15:15

bebba.devote.se


Av Molly Johansson - 27 oktober 2012 13:45

Först blir jag väckt av mamma eller pappa. Bestämer kläder och gör i ordning mig. Äter frukost och sen går jag och borstar tänderna. Sen packar jag ner frukt, böcker, läxor osv. Om jag har tid sen sätter jag mig framför TVn. Sen tar jag på mig jacka vantar och skor och sätter mig på cykeln och cyklar till ronellen där jag väntar på andra i klassen och sen cyklar vi iväg.

Av Molly Johansson - 27 oktober 2012 07:36

Idag så ska jag åka till Göteborg.

vet inte om jag har internett så jag kan blogga eller inte.

Men jag har gjort två tidinställda inlägg.

men hoppas det går utan uppdatering.

Jag kommer hem i morgon iaf.

men det var det jag ville säga.

Hejdå!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards