Moooolllyyy

Alla inlägg under oktober 2012

Av Molly Johansson - 23 oktober 2012 18:13

Hej!
Nu ska jag fixa tidinställda inlägg till i morgon.

Men jag vet inte om dom kommer ut, för det är första gången jag gör det.

Men det kommer nog ut:)

Hejdå!

Av Molly Johansson - 23 oktober 2012 17:36

Av Molly Johansson - 22 oktober 2012 21:26

Först så var det skola.
Vi gjorde inget speciellt.
Efter skolan cyklade Anna med mig hem.
Vi pratade och så.
Sen när hon åkte hem så gjorde jag potatisbullar.
Gick la sådär.
När jag skulle ta ut potatisbullarna i ugnen så gick brandvarnaren.
Haha!
Men det var bara rök och så.
Sen lite senare åkte jag Anna Matte på fysträning.
Handbollen.
Det var kul!
Sen efter det duschade jag och åt mat sen.
Efter det har jag myst framför pengarna på bordet med mamma.
Och efter en stund kom pappa.
Men nu ska jag sova och tänka vad jag ska ha för kläder i morgon.
Godnatt!<3<3

Av Molly Johansson - 22 oktober 2012 21:26

Först så var det skola.
Vi gjorde inget speciellt.
Efter skolan cyklade Anna med mig hem.
Vi pratade och så.
Sen när hon åkte hem så gjorde jag potatisbullar.
Gick la sådär.
När jag skulle ta ut potatisbullarna i ugnen så gick brandvarnaren.
Haha!
Men det var bara rök och så.
Sen lite senare åkte jag Anna Matte på fysträning.
Handbollen.
Det var kul!
Sen efter det duschade jag och åt mat sen.
Efter det har jag myst framför pengarna på bordet med mamma.
Och efter en stund kom pappa.
Men nu ska jag sova och tänka vad jag ska ha för kläder i morgon.
Godnatt!<3<3

Av Molly Johansson - 22 oktober 2012 19:41

Hej!
Ligger i soffan med ett par hörlurar och lyssnar på musik.
Nu är det CALL ME MAYBE

Av Molly Johansson - 22 oktober 2012 07:47

Godmorgon!
Nu så sitter jag vid TVn.
Ska snart åka till skolan.
Vi ska bada idag:(
Gillar inte det.
Men aja.
Hejdå!

Av Molly Johansson - 22 oktober 2012 07:47

Godmorgon!
Nu så sitter jag vid TVn.
Ska snart åka till skolan.
Vi ska bada idag:(
Gillar inte det.
Men aja.
Hejdå!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards