Moooolllyyy

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Molly Johansson - 7 juni 2012 20:23

Hej!
Nu tänkte jag göra några nagelförslag som jag har gjort och försöka förklara hur man gör.

Vi börjar med dessa:

USA NAILS:

Du behöver ett rött vit och blått nagellack. Sen kanske lack om du vill.

Gör såhär: 

Börja med att måla hela nageln vit.

Sedan när det har torkat målar du en blå ruta vänstra nedersta hörnet.

Efter det har torkar så målar du röda sterck uppåt!

Efter det så målar du vita prickar i den blå rutan!

Brittiska flaggen:

Du behöver rött vitt och blått nagellack och så kanske lack då.

Gör såhär:
Börja med att måla korset på nageln. Sen så låter du det torka. Sen målar du ett smalt streck vitt runt korset. Sen så målar du röda streck från typ mitten av det vita utåt.

sen målar du ett tunnt vitt streck utanför dom vita strecken.

sen efter det har torkat så målar du blått på de som e kvar.

Det var två nageldesigner!

Japp

Hejdå!



Av Molly Johansson - 7 juni 2012 16:14

Hej!
Idag har jag spelat fotboll med klassen.

Sen så ska jag ha fotbollsträning!

japp!

Kommentera på frågestunden

Hejdå alla sötisar!

Av Molly Johansson - 7 juni 2012 16:13

Hej!
Nu blir det ett länkbyte!

Klicka HÄR

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards