Moooolllyyy

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Molly Johansson - 16 juni 2012 21:04

Hej!
Nu ligger jag och slöar framför TVn.

Förut va jag med Anna.

Vi gjorde olika saker.

Men det började åska och blixtra :(

Det gillar inte jag.

Det var inte här jag bor men det var rätt så långt bort men ändå.

I morgon ska min syster på något ridläger för en dag så det blir jag och pappa hemma, för mamma ska åka med.

Men det ska bli kul

Ville bara säga att nu när det är sommarlov kommer det fler inlägg.

Om det inte är jättesoligt och jag är på stranden.

Men då kommer ju mobilbloggning.

Jag hoppas verkligen bloggplatsens app kommer snart för då kanske man kan lägga ut bildr från mobilen.

Nu är jag ganska trött, har varit det hela dagen så.

Men kommer inte gå och lägga mig än.

Hejdå!!

Av Molly Johansson - 16 juni 2012 09:58

Hej!
Igår va jag ju på after school.

Det var kul.

Vi spelade in en film elr två filmer ;)

Men det var iaf kul!

Sen såg vi ju på fotboll.

Sverige Mot England.

Ni som såg vet ju resultatet.

2-3 till England.

Så nu är Sverige ute ur EM.

Dom ska spela en match till, mot Frankrike, men det kvittar om dom vinner elr förlorar.

Men allt var jättekul!!!!!!

Japp

Ska ringa någon kompis så...

...Hejdå!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards