Moooolllyyy

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Molly Johansson - 14 juni 2012 20:24

Matchar klänningen.

Klänningen får du se i morgon.

Japp

Hejdå! 

Av Molly Johansson - 14 juni 2012 14:39

Hej!

Japp nu var sista skoldagen avklarad:D

Och säkert den bästa(blandat med jobbigaste) skoldagen.

Det som var jobbigt är att vi packade med alla saker vi har jobbat med i fyran.

Det var jobbigt...

Sen var det  jobbigt att få hem påsen med alla saker på cykeln.

Det blåste och så.

Men påsen va i cykelkorgen.

Jag tappade typ alltid balansen.

Men det roliga va att efter maten så hade alla i klassen myyys!

De var jättemysigt.

Några hade one piecer och jag då som har en Ziperall.

Men vi såg på en film som jag inte riktigt kommer i håg vad den heter,(smart) men den var bra iaf.

Sen åt vi chips, ostbågar och godis.

Dricka va läsk (Fanta och Cola)

I morgon är det ju skolavslutning, och vi ska sjunga låtar.

Japp

Senare är det fotboll och sen ska jag måla nya naglar.

Jag kanske gör det efter städningen som jag ska göra först!

Men aja

Hejdåå!

Av Molly Johansson - 14 juni 2012 07:31

Hej!
Nu ska jag till skolan.

Kan inte fatta att det är skolavslutning i morgon!?

JIPPIE!!!

Idag i skolan har vi mys.

Så jag har packat ner min Ziperall i väskan. 

Men det blir en mysig dag :D

Japp

Hejdå!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards