Moooolllyyy

Alla inlägg under januari 2013

Av Molly Johansson - 6 januari 2013 22:03

Fotboll/handboll? Svar: tycker båda är roliga men fotboll tror jag

Mobil/Dator?
Svar: gillar båda men mobilen.

iPhone/iPad? Svar: går verkligen inte att bestämma.

Skriva/läsa? Svar: gillar också båda, håller ju på med en berättelse som jag har hållit på med sen 3:an. Och läsa älskar jag ju verkligen. Så det går inte att bestämma.

Mc'Donalds/Max/Burger King? Svar: Mc'Donalds

Katt/kanin? Svar: katt

Hund/hamster? Svar: hamster <3

Av Molly Johansson - 6 januari 2013 21:46

I detta inlägget så kommer jag berätta om cupen!!
Vi samlades då på fredagen. Klockan 12.40 Vi åkte buss till Jönköping. När vi kom dit så åkte bussen direkt till Elmia som var arenan. Vi började göra i ordning oss. Sen så värmde vi upp till matchen. Vi spelade mot Ljungsbro. Det var en väldigt lika match men vi vann ändå med 9-8. Vi fick en straff i slutet så då vann vi på den! Sen ät vi mat och det var tacos. Gött!! Sen så gick vi till Willy:s och köpte godis och cola. Sen åkte vi buss till skolan vi skulle sova i. Packade upp våra saker och sen tog vi det bara lugnt. Man hade ju svårt att sova men aa. Somnade kanske vid 2 någon gång. Sen skulle vi upp vid 06.45 Så det var jobbigt. Sen skulle vi äta frukost. Jag är inte någon direkt frukostmänniska då jag åt inte så mycket men försökte. Sen så gick vi ner till Jönköpings stadsbuss och åkte ner till Elmia. Där spelade vi mot Åhus. Dom var såå duktiga. Vi förlorade matchen då med 9-2. Sen spelade vi mot Bankeryd. Det var en riktigt bra match! Vi vann med 6-1. Sen imellan matcherna åt vi mat. Då var det potatis och köttbullar. Gött! Vi kollade även på våra andra lagkamrater som spelade. Sen åt vi kvällsmat. Det var Chicken Mai Thai. Haha! Det var faktisk gött! Sen så väntade vi på killarna för vi skulle köra kuddkrig! Det var grymt kul! Jag slog till en i huvudet med kudden och sen skulle jag springa in till klassrummet haha då ramlade jag och kröp till klassrummet. Haha! Sen skulle vi sova för vi skulle upp vid 06.30 för vi gick till A-spelen. Är riktigt nöjd med det! Det är bara dom bästa lagen som gick dit så jag är nöjd! Sen skulle vi spela mot Eskilstuna Guif. Dom hade (tror jag) en 99:a och några 00:or. Men den matchen spelade vi också bra! Haha dom typ var 3 meter långa dom flesta kändes det som. Haha! Men vi förlorade den matchen med 6-5. Så retsamt. Men han i sektariatet hade blåst och då var hon som sköt uppe i luften. Då vi trodde matchen var slut så vi stannade upp. Men ska. Men då åkte vi ut. Så vi fick duscha och äta mat som var köttfärssås och spagetti. Var också gott. Sen fick vi åka Jönköpings stadsbuss hem och börja packa i hop. Sen åkte vi till Elmia och kollade på matcher. Sen köpte vi korv med bröd och chips(jag och Anna gjorde det iallafall) så åkte vi hem för dom andra förlorade också. I B-spelen. På vägen hem så sjungde vi hejaramsor och så. Så skrattade vi mycket och så. Sen kom mamma och hämtade mig och då åkte vi hem. Jag packade upp grejorna och slöade. Sen så åt jag potatisbullar och drack cola. Sen så kollade vi på så ska det låta och åt glass:) drack colan som fanns kvar i glaset. Sen nu så bloggar jag och lyssnar på musik. Har lite kramp i fingrarna för jag har skrivit ALLT på mobilen. Men nu vet ni mer om cupen och dessutom vad jag gjorde efter:)
Hejdå!!

Av Molly Johansson - 6 januari 2013 20:54

(Kommer ett inlägg om cupen)

Av Molly Johansson - 6 januari 2013 19:27

(Ingen länk:()
http://www.tellabella.bloggplatsen.se
Ni går in på den och hon blir nog glad!! Sen så missar ni något om ni inte går in på den

Av Molly Johansson - 5 januari 2013 21:10

Godnatt!

Vi ska sova nu. Vi ska gå upp halv sju i morgon. Vi är i A-slutspel! ;)
Hihi

Av Molly Johansson - 3 januari 2013 23:06

Av Molly Johansson - 3 januari 2013 19:50

(Har inte börjat en då:))

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards