Moooolllyyy

Alla inlägg under januari 2013

Av Molly Johansson - 17 januari 2013 18:24

Hej!
Idag så har vi spelat bästa femman i bandy. Haha vi förlora alla matcher xD
Men kul var det. Haha! Men det var det jag ville säga. Hejdå!

Av Molly Johansson - 17 januari 2013 06:40

Godmorgon!
Idag är det mini allsvenskan. Så jag ska strax gå upp och packa. Jag tror att jag spelar in svaren till frågestunden idag också. Så vi får se hur snabbt den laddar upp. Men om ni inte har ställt så är det bara att ställa mer idag!

Av Molly Johansson - 16 januari 2013 21:06

Annas blogg är väldigt bra. Hon bloggar om hennes vardag. Sen så har hon en tävling också så var med i den! en fantastisk bra vän!!
http://www.anna10.bloggplatsen.se

Av Molly Johansson - 16 januari 2013 20:48

Hej!
Idag har jag varit i skolan och vi hade bland annat idrott. Det var kul! Vi hade pingis. Halva tiden körde vi pingis och halva blandade saker. Sen var jag med Emma och Anna. Vi pratade och så. Målade Annas naglar också. Senare skulle jag och Anna på handbollsträning. Svängde förbi Mathilda och hämtade henne. Sen när jag kom hem gick jag till Anna. Vi ska nämligen spela mini allsvenskan. Anna ska inte spela så jag lånade galler och hjälm utav henne. Sen när jag kom hem åt jag mat och sen duschade jag. Sen så körde jag ett eget träningspass med en app som heter "workouts" så den rekomenderar jag. Jag gjorde med helkropp. Haha jobbigt!! Men kul. Nu sitter jag i soffan och ser på TV. Mästerkocken. Men nu har jag inget att skriva mer så hejdå!

Av Molly Johansson - 15 januari 2013 19:57

Såå skicka massor av frågor i inlägget eller som fråga!!!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards